Uw mening is belangrijk
Review maken


Verkoop

9.7

Totaal

9.6

Werkplaats

9.2


  • Dit veld is voor validatie doeleinden en moet ongewijzigd blijven.

Reviews over Autobedrijf Nieuwendijk

Laura

10
Sales

Review

Mijn 1e Renault gekocht. Prima auto en goede sevice. 1 week na aanschaf bleek er iets mis met mijn achterkleo. Zonder problemen en zonder rekening in 20 minuten gerepareerd. Top!

Laura

10
Sales

Review

Mijn 1e Renault gekocht. Prima auto en goede sevice. 1 week na aanschaf bleek er iets mis met mijn achterkleo. Zonder problemen en zonder rekening in 20 minuten gerepareerd. Top!

De Vries

10
Sales

Review

Hebben vorig jaar (mei 2014) een occassion Renault modus gekocht. Deze auto was zeer goed en had heel weinig kilometers gereden. Dit jaar (maart 2015) hebben wij de auto verkocht en toen vroeg de koper zich af of de distributieriem al vervangen was, dit bleek nog niet te zijn gebeurd. Teruggegaan naar garage Nieuwendijk en gevraagd of zei hierin nog iets voor ons konden betekenen. George zei : ‘wij vervangen deze kosteloos voor jullie’, wat een service.een TOP-garage.

McConnell

10
Sales

Review

Service and manner in which I was welcomed and dealt with were superb.

Harmsen

10
Sales

Review

Ik heb een gebruikte Renault Scenic aangeschaft bij de vestiging Lijnden, op een heel prettige manier geholpen en zeer tevreden over de service van Renault Nieuwendijk.

Arie Bos

10
Sales

Review

Deze garage heeft perfect personeel, zeer deskundig en uiterst bekwaam en vriendelijk. Wij zijn zeer tevreden over de afhandeling van servicebeurten.Met vriendelijke groet, A.Bos

h.spek

10
Sales

Review

ik heb een dacia duster aangeschaft ,maar ben zeer te vrede over de aankoop en de afwikkelingen van de auto gr h.spek

M.Geerlings

8
Sales

Review

Heb september 2010 een Dacia logan besteld. Aflevering in februari 2011,ben zeer tevreden over deze auto.

M. van Zaanen

8
Sales

Review

L.S., U hebt een demo-auto te koop met een nog onbekend aantal km. een Renault Grand Scenic met in het kenteken KHX. De auto is geprijsd voor E 26.950. Nou is een dergelijke auto elders te koop eveneens bij een Renault dealer met een vraagprijs van E 19.999. Graag verneem ik van u waar het prijsverschil van E 7.000,– in zit. Ik ben namelijk geïnteresseerd in iets dergelijks. Met vriendelijke groet,

Hans Karbet

10
Sales

Review

De klant is niet Koning de klant is de Keizer. 27 maart mijn nieuwe Kadjar opgehaald en niet hier de sleutels en tot ziens maar 1 1/2 uur uitleg over alles van de auto. Bijzonder is dat David een gave heeft om te onthouden wat je verteld, na 1 uur wist hij zelfs mijn email adres nog. Ze willen gaan voor een 10 maar van mij krijgen ze een 11

Hans Karbet

10
Sales

Review

De klant is niet Koning de klant is de Keizer 27 maart mijn nieuwe Kadjar opgehaald en niet hier de sleutels en tot ziens maar 1 1/2 uur uitleg over alles van de auto. Bijzonder is dat David een gave heeft om te onthouden wat je verteld, na 1 uur wist hij zelfs mijn email adres nog. Ze willen gaan voor een 10 maar van mij krijgen ze een 11

Johanna

10
Sales

Review

Fantastisch was dat feest in Aalsmeer. Ga nooit meer naar zo’n feest want weet nu al dat het niet aan jullie feest jl.23 okt. kan tippen. ER ZIJN GEEN WOORDEN VOOR! Wat geweldig dat jullie ook klanten hadden uitgenodigd. Chapeau ! HEEL VEEL DANK!

Leo en Mary van der Elst

10
Sales

Review

Complimenten voor de goede service. altijd goed bereikbaar. Ook voor de afdeling: werkpaats een dikke 10 !

Dennis

10
Sales

Review

Onze auto wegens omstandigheden moeten wegdoen, door de mensen van de verkoop echt heel goed geholpen en alles met net dat beetje extra klantcontact en service. Ik ben meer dan tevreden, dit is echt een bedrijf dat een relatie opbouwt voor de toekomst. Ga zo door, hartelijk dank voor de hulp.

Fam. Van der Eslt

10
Sales

Review

Het moest rood zijn en het werd rood en automaat voor mijn vrouw. voor mijn zelf een mooie trafic gekocht. een aanwinst voor ons bedrijf. wij zijn heel tevreden met de tot nu toe geleverde service. ga zo door!

Jan van Berkel

10
Aftersales

Review

Bandenwissel van winter naar zomerbanden. Goede service, zeer behulpzaam en vriendelijk personeel.

Jan van Berkel

10
Aftersales

Review

Bandenwissel van winter naar zomerbanden. Goede service, zeer behulpzaam en vriendelijk personeel.

Jenny van Tilborg

10
Aftersales

Review

Heel goede service. Geen vaste klant maar wel meteen geholpen. Er werd gezorgd voor vervangend vervoer en de auto is volgens afspraak gemaakt. Nogmaals dank.

Gert Dacia Logan

8
Aftersales

Review

De afspraak verliep volgens afspraak. Op de hoogte gebracht van wat extra kosten, die konden vervolgens gelijk worden afgehandeld. Verlopen aktie, geen probleem, we konden er gewoon van profiteren. Nette ontvangst bij brengen en halen. Zorgeloos weer een jaar de weg op !

Margreet

10
Aftersales

Review

Wat ben ik fantastisch geholpen door deze dealer…. Was helemaal onthand met reparatie Renault Clio… Werd door Dré steeds op de hoogte gehouden van de gehele reparatie na een stomme aanrijding!!! Hartelijk dank daarvoor!!!

Hogervorst

6
Aftersales

Review

nav de onderhoudsbeurt onlangs het volgende: 1. banden zijn bij jullie een slordige 170euro duurder dan bij de fastfitter. dat verschil is (voor mij) te groot. 2. actief aan de balie bedelen om een 9 of 10 omdat ‘frankrijk’ lager dan dat niet als voldoende telt + de flyer aan de spiegel over ‘review met een 9 of 10’ is echt too much. zeker als je vervolgens opde website ‘pocht’ met een 8,9 als gemiddelde klantbeoordeling. en is dat naar NL standaard op de schaal 1-10, of naar de Franse met de schaal 9-10? natuurlijk is de auto weer prima in orde, maar het voelde toch niet goed….

rutten

10
Aftersales

Review

dit bericht is een 100 waard, goede service en raad ,je word er goed en vriendelijk behandeld, ze denken ook goed met je mee als het langer gaat duren word je gewaarschuwd, als er meer kosten aan verbonden zijn onverwacht, zodat je mee kan beslissen wat er gedaan moet worden en er niet een idiote rekening onder je neus. Prima personeel vind je niet vaak meer

J. Langeveld

10
Aftersales

Review

Excellente service, veel beter dan je zou verwachten, erg tevreden!

A.T.M. Meijer

10
Aftersales

Review

Allen maar lof over het eindresultaat, communicatie en totale afhandeling. Ben eigenlijk niet anders gewent van Nieuwendijk…..

M. Brouwer

10
Aftersales

Review

Goede service, vriendelijk personeel, meedenken, vervanging accu op afgesproken tijdstip. Ik ben helemaal tevreden. Ga zo door! Vriendelijke groet, Marjon Brouwer

A.J. Vd Putten

10
Aftersales

Review

Het service onderhoud is prima uitgevoerd en de extra werkzaamheden en kosten van onderdelen zijn gecommuniceerd. Ik ben zeer tevreden.

E.G Wolderling

10
Aftersales

Review

Geachte medewerkers van garage Nieuwendijk, Ik ben erg tevreden op de manier waarop ik door u allen geholpen ben toen ik een afspraak wilde maken voor het onderhoud van mijn Renault Clio. Ook de mail waarin de kosten voor de onderhoudsbeurt waren vermeld vond ik uitstekend. Met vriedelijke groet, Ester Wolderling.

A.D.C. Nooy

10
Aftersales

Review

Ik ben een heel tevreden klant. De snelle service van de reparaties, mail bij overzicht kosten reparaties, correcte behandeling. Dank.

Hoogeveen

10
Aftersales

Review

Ik heb de distributieriem van mijn Megane III laten vervangen bij Nieuwendijk Aalsmeer. Zij hebben dit prima gedaan en mij bij een (niet gerelateerde) klacht daarna ook prima geholpen. Ik kreeg zelfs gratis een leenauto mee. Kortom: Zeer bekwaam personeel, goede service, erg klantvriendelijk. Prima!

P. Zoutendijk

10
Aftersales

Review

Het onderhoud aan mijn Twingo is prima uitgevoerd. Receptie in Hoofddorp attent en adequaat. Extra werkzaamheden zijn vooraf helder besproken met een duidelijke prijsopgaaf. Werkzaamheden als vanouds degelijk en juist verricht.

E. de Boer-Landmeter

8
Aftersales

Review

Klantvriendelijkheid staat hoog, er worden goede afspraken gemaakt en indien tijdens het onderhoud iets wordt opgemerkt dan wordt er netjes telefonisch contact gezocht of waar nodig advies gegeven.

M. Muilwijk

10
Aftersales

Review

Goed en betaalbaar onderhoud vinden wij belangrijk . Wij zijn nu drie jaar klant , tevreden over het onderhoud en de service .

I.J.M. Meijer

10
Aftersales

Review

Punt 1: aan de telefoon, bij binnenkomst in de showroom alle medewerkers zijn zeer attent en vriendelijk. Ook de dames achter de receptie hebben ‘verstand’ van de auto’s. Zij weten waar ze over praten als ze de informatie van de monteur doorgeven of als ik zelf met een vraag kom over een lampje waarom die brand, of over de routepas. Punt 2: service en onderhoud aan mijn auto wordt perfect uitgevoerd en binnen de tijd die is afgesproken. Je krijgt altijd even een belletje ook als ie eerder klaar is. Punt 3: een goede mooie showroom op een perfecte locatie. Ik ben meer dan tevrede met jullie! Ga zo door!!!!!

B. Langeveld

8
Aftersales

Review

De service is vrijwel direct of op korte termijn te regelen. Kan altijd langs wippen voor een snellen service. Wordt als klant serieus genomen. Werk wordt altijd goed afgeleverd. Ga zo door.

W. Ramautarsing

10
Aftersales

Review

Team Nieuwendijk Aalsmeer heeft mij klantvriendelijk en professioneel geholpen. Ik krijg altijd een aangename welkom van uw team. Ook de prijs en resultaat is subliem. Waardoor ik graag als tevreden klant terug komt bij uw vestiging in Aalsmeer.

R. van den Hoek

10
Aftersales

Review

Service, klantgerichtheid, hulpzaamheid, uitstraling en snelheid. De medewerkers staan je snel te woord, snelle service omtrent het probleem, keurige afwikkeling van het gehele verhaal.

B. van Tienhoven

8
Aftersales

Review

Duidelijke afspraken vooraf, geen verrassingen achteraf zowel qua prijs als tijd. Afspraak maken is gemakkelijk. Afspraak werd wel incorrect bevestigd, maar werd na reactie snel en op vriendelijke toon hersteld.

Wijnands

10
Aftersales

Review

Ik vindt het bij jullie echt klantvriendelijk. Leuk behandeld, nog een klein probleempje opgelost kortom mijn dealer.

R.W.H. Besten

10
Aftersales

Review

Beste lezer, Ik ben eigenlijk altijd heel tevreden over jullie service. Het feit dat werd aangegeven dat een beurt nog niet nodig was scheelde mij veel geld en daarom heb ik een andere reparatie ook direct laten doen. Vertrouwen komt te voet en gaat te paard, maar zo hou ik er vertrouwen in. Kortom, goed gedaan. Vriendelijke groet van René Besten

Jos Dijkstra

10
Aftersales

Review

Dank voor de snelle service (vervangen aandrijfriem) en de meevallende nota. Leuk mee te maken dat een kortere reparatietijd in de mindere (lagere) kosten wordt gedeeld met de klant. u heeft er wat mij betreft een tevreden klant erbij.

W.J. Fokker

10
Aftersales

Review

De prettige sfeer in de werkplaats en aan de balie. Wordt altijd op correcte en vriendelijke wijze geholpen. Ga zo door!

R.W.N. Woerdeman

10
Aftersales

Review

Onderhoud en reparaties worden goed uitgevoerd. Er wordt contact opgenomen wanneer de kosten hoger zijn dan alleen onderhoud, zodat overleg mogelijk is. Garage laat zien dat vervanging noodzakelijk is door de te vervangen onderdelen te tonen.

E. Zwartjes

10
Aftersales

Review

Complimenten voor de service. Hier word je eerlijk en duidelijk geholpen. Een reeds bestelde onderdeel bleek niet gemonteerd te hoeven worden. De garage heeft dat later ook achterwege gelaten en mij hier netjes van op de hoogte gebracht.

H. Johansen

8
Aftersales

Review

Renault Nieuwendijk heeft mij reeds 17 jaar correct en vriendelijk behandeld. En over de service heb ik niets te klagen.

S.L.A. Mosch

10
Aftersales

Review

Goede service, vriendelijkheid en een duidelijke uitleg van de reparatie van de auto. Kortom alles wat je van een garage mag verwachten.

H.Korver

10
Aftersales

Review

Dankzij optimisme en perfecte verzorging door Eric Roos werd het leed van een behoorlijke autoschade enorm verzacht. In plaats van inruilen rijd ik nu weer rond in mijn auto als of er geen aanrijding heeft plaatsgevonden en dat alles in zeer korte tijd. Chapeau !!!

Erik

10
Aftersales

Review

Ik ben heel tevreden over de reparatie, vriendelijke medewerkers, reparatie was snel klaar en het wachten maken ze aangenaam met koffie krantje en tv.

R. van Leeuwen

10
Aftersales

Review

Medewerkers zijn allen behulpzaam en geven goede informatie. Vragen worden correct behandeld en er wordt goede uitleg geven over de uitvoering als je dat vraagt. Personeel is geduldig en geven je een vertrouwd gevoel. Prijzen worden goed van te voren aangegeven. Prijs kwaliteitverhouding is goed.

M. Spoon

10
Aftersales

Review

Vriendelijke medewerkers, kennen je bij naam. Ook telefonisch weten ze met wie ze spreken. Auto eerder klaar dan gewenst/besproken. Voor kleine dingen zoals olie bijvullen of een lampje verwisselen tussen de servicebeurten door, kan ook gewoon zonder afspraak. De servicebeurten uiteraard wel op afspraak.

W.Vooijs

8
Aftersales

Review

Had in de maand augustus een Clio gekocht(2ehands)bij het filiaal in Uithoorn. Met Sjaak afgesproken dat ik met de auto in onderhoud ging bij het filiaal in Hillegom. Na meer dan een maand hoorde ik een vreemd geluid. Ben toen naar filiaal Hillegom gegaan met deze klacht. Meteen vriendelijk geholpen door Michael met de vraag of hij mij kon helpen. Klacht uit gelegd en Michael ondernam direct actie door de auto naar de werkplaats te rijden voor verder onderzoek. Kwam na een paar minuten terug met een duidelijke conclusie. Katalysator was kapot(keramische blok had losgelaten) Afspraak gemaakt voor reparatie 30 okt. Onderdeel moest uit Frankrijk komen (5-6 werkdagen). Ik had de auto 29 okt. in de namiddag gebracht. Einde van de dag (30 okt) om ongeveer 16.00 uur belde ik op hoe het er voor stond met de auto. Kreeg een jonge man aan de telefoon en ik vroeg of de auto al klaar was, hij antwoorde dat de auto nog in behandeling was en als de auto klaar was dat hij mij wel op belde. Tegen 17.00 uur werd ik opgebeld dat de auto vandaag niet klaar was omdat er geen klembeugel op voorraad was om de uitlaat verder vast te maken. Enigszins toch teleurgesteld na dit antwoord werd ik om 17.45 weer opgebeld door Michael dat hij bij een andere dealer toch een klembeugel had laten halen zodat de auto toch nog klaar was deze dag! Dat noem ik nu pas ECHTE service !! Bedankt Renault Nieuwendijk Hillegom.

K.E. Bijlsma

10
Aftersales

Review

Het is een zeer fijne garage! altijd vriendelijk en je wordt direct geholpen. Ik heb ze dit compliment ook gemaakt. Ik heb heel veel garages gehad, maar ben nog nooit zo fijn geholpen als hier! Dat vertel ik dan ook aan anderen!

A.M. Zegwaart

10
Aftersales

Review

Prettige mensen en service. Ik heb het gevoel dat ik niet genept word met ‘fantoom’ onderhoud. Mj wordt, ik denk i.v.m. mijn leeftijd, vervoerv an en naar mijn huis aangeboden zonder dat ik daarom gevraagd heb.

C. Brotons

10
Aftersales

Review

Mijn auto was opgehaald op kantoor en terug gebracht. dat maakte het erg makkelijk voor mij om verder te werken en door gaan met mijn afspraken. Top service!

A.H. Stoutenbeek

10
Aftersales

Review

Klantvriendelijkheid, goede service, lekkere koffie, redelijke wachttijden en goede prijs-kwaliteitverhouding.

B.B. van den Berg

10
Aftersales

Review

Openheid. Ik ben een kritische klant met een technische achtergrond en ervaring met sleutelen. Sommige werkzaamheden doe ik zelf en wat ik niet kan of waar ik geen zin in heb dat besteed ik uit. Renault Nieuwendijk heeft hier altijd begrip voor gehad en me altijd als volwaardige klant behandeld. Laatst had ik gevraagd om een hoofdzekering en de startmotor te vervangen. Renault Nieuwendijk heeft toch eerst de startmotor getest en goed bevonden. Dit scheelde natuurlijk in de kosten. Ik waardeer het dat ze niet zomaar iets vervangen. E.e.a. is goed, netjes, snel en kosteloos opgelost en er werd ook niet moeilijk over gedaan dat ik zelf voor vervangende onderdelen zorgde.

R.L. Smeenk

10
Aftersales

Review

Geen opmerkingen! Ik kom al jaaaaaaaaren lang bij Renault Amstelveen. Ben zeer tevreden. Wat moet ik dan anders zeggen. Ik hoop dat het altijd zo blijft zo lang ik rijden mag. Omdat iedereen vriendelijk is en met je mee denkt.

T.T.H. Tjia

10
Aftersales

Review

Geen suggesties nodig, alles is goed geregeld door de garage medewerkers en staan altijd klaar de klanten te helpen en beantwoorden van technische vragen betreft hun auto,s Wat mij betreft ben ik zeer tevreden en gun iedere Renault rijder het zelfde gevoel van tevredenheid zoals ik al jaren heb beleefd.. Vakkundigheid, vriendelijkheid en behulpzaam.

G. de Wit

10
Aftersales

Review

Ik ben altijd zeer tevreden over de servicegerichtheid van deze garage. Alles wordt altijd in overleg gedaan, reparaties worden zeer snel uitgevoerd en de informatievoorziening is erg goed. Ik voel me echt klant bij Renault Nieuwendijk, vanaf het eerste moment dat ik er binnenstapte 8 jaar geleden.

F.J. Rahder

10
Aftersales

Review

Kwaliteit en vriendelijkheid en geen ‘van 9 tot 5 mentaliteit’. En ook niet onbelangrijk in deze tijd: redelijke prijzen.

A.H. Fokkema - Verroen

10
Aftersales

Review

Persoonlijke aandacht van het team. Goed luisteren naar wat er aan de auto mankeert en ik vind de adviezen goed. Er wordt meegedacht met mij. Ik ben nog nooit de deur uitgegaan met het idee dat er een reparatie aan de auot is gedaan die niet klopte. Ik heb jullie aangeraden aan mensen maar ze vonden het toen te ver rijden (vanuit Nieuwegein).

P.K. van der Heijden

10
Aftersales

Review

De vriendelijkheid van al het personeel en de vakmanschap van de monteurs. Altijd van te voren een prijsopgaaf zodat je nooit voor verrassingen komt te staan. Het is een prettig bedrijf. Ik kom er al jaren en zal het nog jaren blijven doen!!!

Cor Loef

10
Aftersales

Review

Mensen denken bij een beunhaas goedkoper uit te zijn.Een reparatie is niet altijd goedkoop,maar wel goed uitgevoerd met originele onderdelen. Vandaar geheel tevreden.

M. Brouwer

10
Aftersales

Review

Vriendelijke benadering, goede service, meedenken, nakomen afspraken, vooraf prijsopgave en goede koffie en wifi tijdens het wachten!

H.F.M. Duyzend

10
Aftersales

Review

Men is vriendelijk en de reparaties worden keurig uitgevoerd en volgens afspraak.. bij onverwachte mankamenten wordt er eerst netjes gebeld en besproken wat te doen.

L. Dorr

10
Aftersales

Review

Goede, no nonsense benadering van de klant door Mark, netjes binnen de prijsopgave gebleven, auto keurig op tijd klaar. Duidelijke uitleg over de uitgevoerde werkzaamheden (Marcel/Michel) . Goed initiatief getoond bij een (kleine) extra reparatie. De chef (Rob) kwam ook nog even langs om duidelijke uitleg te geven wat er gebeurd was. Ik stel dit zeer op prijs en zal voortaan altijd mijn auto hier brengen i.p.v. Aalsmeer (waar ik ook niet ontevreden was) Vooral zo door blijven gaan !!!

T. Groen

8
Aftersales

Review

Personeel is vriendelijk en deskundig. Ondanks het feit dat het aircoprobleem niet of moeilijk kon worden gevonden bleef er toch gezocht worden naar oplossingen. Dit zonder alle uren en materialen door te berekenen. Netjes en dus reden om het onderhoud bij jullie te blijven uitvoeren en jullie ook aan te bevelen bij anderen.

G.L. Bakker

10
Aftersales

Review

Sfeer / krantje / koffie / medewerkers aardig / mooie locatie. Tja meer is er niet te wensen!!!!

E. Boon

10
Aftersales

Review

Vriendelijk, servicegericht, op tijd en kwalitatief in orde. Een minuut wacht tijd Aan de balie is voldoende om vast te stellen dat hier sprake is van ‘good housekeeping’. Ook de snelheid van antwoorden, bevestigingen en nazorg via de mail is indrukwekkend.

H. Mastbroek

10
Aftersales

Review

Goed ontvangst aan de balie.Een luiserend oor voor als je wat nodig hebt.Bij overleg om wat te bestellen wordt er gelijk aktie ondernomen en wordt je ook op de hoogte gehouden over prijs en of het mogelijk is om veranderingen aan te brengen in je auto of die van je vrouw.Altijd vriendelijk met wie je ook praat aldaar, een monteur of een balie medewerkster of werker.Als je even achter op het terrein loopt om dat je even moet wachten.Is mij opgevallen dat de monteurs erg scherp zijn van wie loopt daar en wat wil die persoon.Dus werdt dan ook even aangesproken van kan ik u helpen misschien.Helemaal top goede beveiliging van het achter terrein.

C.A. Kralt

10
Aftersales

Review

Hoewel we onverwacht binnen liepen, werd er tijd gemaakt en naar een oplossing gezocht. Toen er materiaal besteld moest, was dat dezelfde dag al binnen en werd het ook die dag nog verholpen. Helemaal top!

p van rijn

10
Aftersales

Review

Priema gerage

M. Bras

10
Aftersales

Review

Nee, alles was prima in orde. Punctueel, netjes, vriendelijke service, bereid om ook even iets extra’s te doen. Ook duidelijke uitleg en overleg over de geplande werkzaamheden.

J,M. Feenstra

10
Aftersales

Review

De vestiging Uithoorn is zeer klantvriendelijk en blinkt uit door vakkennis (Wim z’n positieve benadering van klanten is opvallend) Overleg hoe e.e.a op te lossen is zeer belangrijk, en gebeurd op een prettige wijze

p.v.Turnhout

8
Aftersales

Review

Stand i.2. en 3 van de ventilator weigerde. Op 14/2 afspraak gemaakt met de werkplaats. Na onderzoek conclusie Zekering van de kachel moet worden gerepareerd. Zekering zou de volgende dag kunnen worden gedemonteerd. Deze moest worden besteld. Nadat de zekering op 15/2 was gewisseld, weigerde dezelfde dag mijn dashboard alle functies. Ben snel teruggegaan naar uw werkplaats en daar aangekomen werkte alles weer. De adviseur in de receptie sprak met mij af dat zodra ik weer dezelfde klacht had ik langs kon komen omdat zo op het oog voor hem niets aan de hand was. Thuisgekomen dacht ik, dit stelt mij niet gerust, stel dat het zo maar weer gebeurd. Ik heb nu altijd mijn Garmin GPS in mijn zak, omdat als het dashboard weigert ik dan tenminste kan aflezen hoe hard ik rijd! Misschien had men toch beter een afspraak met mij kunnen maken dat er in de werkplaats nog even naar gekeken kon worden, mogelijk dat er bij de de-en montage van de zekeringen een steker van het dashboard wat los was komen te zitten. Het is in mijn opinie techniek, wat inhoud, dat alles verklaard moet kunnen worden en hersteld.

C.C.A. Reinten

10
Aftersales

Review

Zeer vriendelijke, betrouwbare en oprechte behandeling van de medewerkers. Ook t.o.v. vrouwen (zoals ik) die geen tot weinig verstand hebben van auto’s. Geen poot uit willen draaien, maar datgene repareren wat moet zodat de auto veilig is. Extra service toen ik terugkwam met een gerepareerd probleem. Zelfs andere kleine dingen die tijdens de tweede reparatie werden gevonden, werden kosteloos onder de garantie gerepareerd. Het niet weigeren van een ‘oude’ auto in het onderhoud, terwijl mijn auto niet eens een Renault is. Ik kan niet anders zeggen dat door alle jaren heen dat ik ervaringen heb met autobedrijven, de service en betrouwbaarheid bij Renault Nieuwendijk Amstelveen er met vlag en wimpel bovenuit steekt. Ik zal (en heb dat reeds gedaan) jullie zeker aanbevelen bij mensen in mijn omgeving. Bedankt en hartelijke groet, Christine Reinten

M.M. Aikman

10
Aftersales

Review

Ik word altijd goed en adequaat geholpen. Kan vaak op het onderhoud wachten. Renault Nieuwendijk beschikt over WiFi dus de mogelijkheid om op locatie te werken mocht dit nodig zijn. Altijd een kopje thee beschikbaar. Prima dus.

E. Veen

10
Aftersales

Review

Van alle garages welke ik al bezocht heb kom ik bij die van u toch wel erg graag! Mede door de bovenstaande punten en eerdere slechte ervaringen bij andere garages! verder vind ik de privilege pas niks anders als topservice! Hiermee onderscheid renault nieuwendijk zich van de rest!

C. Lodder

8
Aftersales

Review

Omdat ik al jarenlang met Uw bedrijf te maken heb gehad en( al is mijn auto niet zoveel meer waard )ik merk dat ik altijd met problemen op een correcte manier word behandeld . Ook en dat heb ik al tegen Sjaak gezegd ben ik blij dat de naam Nieuwendijk weer is teruggekomen! Corrie Lodder

M.J. Verheijke

10
Aftersales

Review

Heeft te maken met het woord vertrouwen… Léon Brancart is mijn aanspreek punt al meer dan 10 jaar,en heeft er altijd voor gezorgd dat eventuele opmerkingen en aanmerkingen altijd naar behoren werden opgelost. Ook uw commerciele man de hr Han Leijen is voor mij een man waar ik wat mee kan(niet die slappe verkoop praatjes)maar waar een woord een woord is. Dus zolang Nissan nog aoto’s bouwt die ik mooi vind,blijf ik deze garage trouw. Met vriendelijke groeten, Rinus Verheijke Amsterdam Noord.

Dhr. van Leeuwen

10
Aftersales

Review

Zeer klantvriendelijke garage die goed werk levert. Duidelijke uitleg over de techniek. Ook belangrijk: normale prijzen!

Dhr. Van Rossum

8
Aftersales

Review

Ik ben erg tevreden over de houding en de vriendelijkheid van de medewerkers van Renault Nieuwendijk. Ik kom geregeld bij verschillende vestigingen, bij alle filialen is de kwaliteit van de aan mijn auto uitgevoerde werkzaamheden erg goed. Onlangs vielen de kosten van de reparatie aan mijn auto wat hoog uit. Omdat het probleem zich relatief snel voor deed t.o.v. het aantal gereden kilometers heeft Renault Nieuwendijk een gedeelte van de kosten voor zijn rekening genomen. Wat een goede service, chapeau!

Ton Ruijs

10
Aftersales

Review

Ik ben hier dik tevreden over.

J.E. Castenmiller

10
Aftersales

Review

Ik ben zeer tevreden over de service beurt aan mijn Scenic.

L.Brusse

10
Aftersales

Review

Heb vanmorgen na pech in de QPark garage Amstelveen/Stadshart gebruik moeten maken van Renault Assistance. De monteurs van uw vestiging waren er redelijk snel bij en hebben ons naar de werkplaats geleid,waar niets bijzonders werdt aangetroffen. Dan k aan de heren en een pluim voor de vriendelijke behandeling in uw vestiging! Met vriendelijke groet, L.Brusse

Groenewoud

10
Aftersales

Review

Na een aanrijding buiten onze schuld van onze Renault modus begin nov. 2011 is deze snel en keurig gerepareerd alsook de afhandeling, vervangende auto etc. Ik heb dat ook gezegd aan de balie. Het is meestal zo dat als het goed gaat Renault niets hoort vandaar dat ik dit even wil melden. Ben trouwens altijd zeer te spreken over de goede service bij Renault Nieuwendijk. Houden zo! Met dank Bert Groenewoud

M.Beelen

8
Aftersales

Review

Ik ben zeer tevreden over Nieuwedijk Hoofddorp

J. Stroomer

10
Aftersales

Review

Mijn Renault Espace gaf op Schiphol een foutmelding “remmen defect” Renault Route Service gebeld en binnen 30 minuten was Renault Nieuwendijk (Hoofddorp) bij me om de remvloeistof bij te vullen en te controleren. In de garage bleek een remleiding aan vervanging toe. Zonder kosten werden wij door Renault Nieuwendijk naar Bergen aan Zee gebracht, toch zo’n 50Km ver,”service mijnheer, mevrouw” 2 dagen later kon ik mijn auto weer ophalen. wat mij betreft is dit niet “service” maar “ONGEKENDE SERVICE” met hoofdletters !!!

J. Stroomer

10
Aftersales

Review

Mijn Renault Espace gaf op Schiphol een foutmelding ‘remmen defect’ Renault Route Service gebeld en binnen 30 minuten was Renault Nieuwendijk (Hoofddorp) bij me om de remvloeistof bij te vullen en te controleren. In de garage bleek een remleiding aan vervanging toe. Zonder kosten werden wij door Renault Nieuwendijk naar Bergen aan Zee gebracht, toch zo’n 50Km ver, ‘service mijnheer, mevrouw’ 2 dagen later kon ik mijn auto weer ophalen. wat mij betreft is dit niet ‘service’ maar ‘ONGEKENDE SERVICE’ met hoofdletters!!!

Steye Kalma

10
Aftersales

Review

Bodemplaat van mijn alfa 159 hing los. Even gebeld, kon direct langskomen. Auto werd op de brug gezet, even gecontroleerd, plaat is direct vastgezet en kon weer verder. Snel en goed geholpen, aardige monteur, goede service en ook nog kosteloos. Ik kom zeker terug.

Albert Jol

8
Aftersales

Review

Geachte medewerker van Renault, Afgelopen vrijdag (5 januari) heb ik mijn Renault Megane 50-ZXD-1 naar de dealer in Hillegom gebracht voor de APK en een probleem met de boordcomputer. Bij het afhalen was de auto zelfs gewassen. Mijn complimenten hierover. Aan mijn zonneklep hing een formulier met de vraag om het bezoek aan de dealer te beoordelen. Bij deze dan: Aanvankelijk dacht ik dat de beoordeling een dikke 10 zou worden, maar ’s avonds bleek mijn verlichting niet meer op automatisch te staan, waardoor ik een tijdje in de schemer zonder licht aan heb gereden. Ik heb hier in het verleden al een opmerking over gemaakt tegen de dealer: Ik begrijp dat men in de garage de verlichting uit wil hebben, maar als de verlichting op ‘automatisch’ stond, zet deze dan weer terug op automatisch! Dit is mijns inziens een belangrijk aandachtspunt. Een tweede opmerking: Het ingebouwde Carminat-systeem herstart vaak, soms wel 3x achterelkaar. De dealer heeft het systeem spanningsloos gemaakt om zo een harde reset te veroorzaken. Dit heeft echter het euvel NIET verholpen. Ik wil hier geenszins het werkplaatspersoneel mee beschuldigen, maar wèl Renault in het algemeen. Als op deze fout geGoogeld wordt dan blijk ik niet de enige met dit probleem te zijn. Mijns inziens dient Renault Nederland zich over dit probleem te buigen en dit door de maker (TomTom?) op te laten lossen! Tot hiertoe mijn beoordeling. Albert Jol

Mw. Kershof

10
Aftersales

Review

Waarom jullie mij niet meer in de garage zien? Het ligt niet aan jullie of de garage. Ik ben zeer tevreden over Renault Nieuwendijk. Ik heb sinds een half jaar een relatie met een automonteur en hij heeft mijn auto gekeurd. Dat is de reden.

Ton

8
Aftersales

Review

Heldere communicatie, gemaakte afspraken worden goed nagekomen en er is -gratis- vervangend vervoer beschikbaar. Thumbs up!

Herman Zantinge

10
Aftersales

Review

Het mankement aan mijn Renault Scenic was het ophopen van water in de achterklep. De receptionist reparatie van Renault Bierman in Noordwijk wist niet wat te doen en haalde zijn schouders op. Enige tijd daarna Renault Nieuwendijk in Hillegom bezocht. Geholpen door Service adviseur DENNIS LANGE. Hij stelde voor even naar de auto te lopen en constateerde de oorzaak. De afvooer was dicht. Terplekke verholpen. ‘Service meneer, tot de volgende keer’. De warme douche is voor de heer DENNIS LANGE van Renault Nieuwendijk.

Paul Sabel

10
Aftersales

Review

Hartelijk dank voor het vastzetten van mijn kentekenplaat op mijn motor. En dit als ‘service’, terwijl ik toch geen klant ben en er met nota bene met een motor stond. Wat een vriendelijk personeel, heel klantgericht, kortom een 10 voor de service. BEDANKT. Paul.

M. Bras

10
Aftersales

Review

Afgelopen week geweest voor een kleine reparatie. Wederom fantastisch en snel geholpen met een uitstekende service. Het was meteen weer duidelijk waarom we onz auto hier hebben gekocht en in onderhoud hebben.

S.M. Adamowicz

10
Aftersales

Review

Ik ben plus of minder sinds 30 jaren klant van Renault Amstelveen tot grote tevredenheid en ik zie Renault als een vriend van de familie. PS: Sorry als mijn Nederlandse taal niet perfect is

R.J. Mulder

10
Aftersales

Review

Beste medewerkers, Ik ben 100% tevreden over de grote onderhoudsbeurt en APK-keuring aan onze Dacia! Geen onnodige zaken opgedrongen, technisch weer prima in orde en de auto schoon van buiten en van binnen weer opgeleverd. Een ‘10 voor aanbeveling’ (zoals op de kaart staat), maar geen idee hoe U dat precies bedoelt. Wat ons betreft: Goede feestdagen en tot volgend jaar. Met vriendelijke groet, R.J.Mulder

I.M.A. Ketwaru

10
Aftersales

Review

Een Koning ben ik niet en kan ik ook niet worden, maar autobedrijf Nieuwendijk Uithoorn gaf mij wel het gevoel van een ‘Koning’

J.N. Zonneveld

10
Aftersales

Review

Betrouwbaar, eerlijk advies, bij zaken die nog even kunnen wachten, wordt dat eerlijk gezegd, daar houd ik van! Dan heb ik er vertrouwen in dat ik geen onnodige reparaties krijg aangeboden.

L. Berrevoets

10
Aftersales

Review

Ik ben al 7 jaar een tevreden klant. Met mijn eerste auto welke ik 5 jaar in onderhoud heb gehad bij de firma Nieuwendijk en nu mijn nieuwe auto ook bij Nieuwendijk in onderhoud is. Terwijl beide auto’s niet eens bij de firma Nieuwendijk zijn gekocht. maar de service is er niet minder om.

A.visser

6
Aftersales

Review

Onze auto heeft de jaarlijkse beurt gekregen. Afspraak,de beurt zelf,bellen tijdens beurt etc is prima gegaan en wat dat betreft verdienen ze een goede score. Echter, ben ik wel teleurgesteld in het feit dat er geen moeite is genomen om, als extra service, mijn auto weer schoon terug te leveren – in ieder geval een net uitgezogen auto was wel zo prettig geweest. In deze tijd is het geen overbodige luxe om je klant op een prettige manier te verassen (en het hoeft de wereld niet te kosten!). Het zit ‘m vaak in de kleine dingen. Renault amstelveen, ik hoop dat jullie deze tip ten harte nemen – kleine beurt, grote beurt, het zou niet uit moeten maken. Blije klanten = ttrouwe klanten.

A.J. Nederstigt

10
Aftersales

Review

Ik had een afspraak voor een wintercheck op vrijdag, maar kon op mijn verzoek (direct) al op donderdagmiddag terecht. Dus er wordt meegedacht over concrete oplossingen voor ‘problemen’. Vervolgens netjes en vriendelijk geïnformeerd over wat de bevindingen en gevolgen (nieuwe accu) waren en de auto weer op tijd rijklaar opgeleverd.

D.K. Lodder

8
Aftersales

Review

Personeel heel attent en vriendelijk, niets is te veel voor hen. Staan altijd klaar voor de klant en de afspraken worden correct na gekomen. Je wordt zelfs naar huis gebracht of naar de bus/tram halte.

R.J. Klomp

10
Aftersales

Review

Na een stroeve start met de tweede-hands Laguna heeft de auto het vertrouwen weer helemaal teruggewonnen! Vriendelijk, meedenken (niet alleen doen wat er gevraagd wordt maar ook waarom, men is op zoek naar de achterliggende gedachte/probleemstelling)

S. van der Vd Laan

10
Aftersales

Review

Ik denk dat ik bij jullie bedrijf nog echt een klant ben en niet zoals bij vele andere bedrijven slechts een nummer. Tevens ben ik blij dat ik alleen betaal voor de reparatie en niet voor allerlei onzin zoals ‘researchkosten’! Ook ben ik blij met de Privilegepas van € 39,95 welk bedrag je er als klant naar mijn mening altijd uithaalt. S. van der Laan

C.W. Evers-Holswilder

10
Aftersales

Review

De laatste pech die ik heb gehad met de bobine-ontsteking was door uw monteur binnen 3 kwartier verholpen. Veel dank voor de snelle service. Ik ben erg tevreden over Uw pech-service. Ik kan iedere Renault-rijder de extra service met de Renault Privilege Pas aanbevelen. Mevr.L. Evers.

S.A.E Moerkamp

10
Aftersales

Review

De type garage: hiermee bedoelen wij: een niet te groot bedrijf, waar wel proffessioneel gewerkt wordt, maar waar de kalnt klant is en geen nummer! Een mooie keuken, maar een gewone sfeer! Het vertrouwen, het goed luisteren en meedenken , de moeite die geneomen wordt om samen te gaan rijden om de klacht te analyseren danwel daarna nogmaals samen te gaan rijden om vast te stellen of klacht nu werkelijk verholpen/opgelost is. De vriendelijkheid! Ja, wij durven zonder twijfel reclame te maken! En dat de Nissan medewerkers torts mogen zijn, dat zij bij zo een fijn bedrif onderdak hebben mogen krijgen!(geintje).

M.E. Kastelein

10
Aftersales

Review

Uitstekend advies (over aanschaf nieuwe auto). Prima service bij onverwachte probleempjes. Meedenken. Tijdig bericht dat de auto klaar is.

S.W. Andelbeek

10
Aftersales

Review

Als je met een probleem met je auto langs komt in de werkplaats in Uithoorn wordt je altijd vriendelijk en snel geholpen. Maakt niet uit wanneer je binnen komt vallen. Super service!!!

H. Planken

10
Aftersales

Review

Alles verloopt zoals in het overleg is afgesproken. Personeel is vriendelijk en ik heb niet de indruk zoals veel gesugereerd wordt dat ik op onnodige kosten wordt gejaagd, het wordt duidelijk besproken.

Ton Ruys

8
Aftersales

Review

Je word altijd correct geholpen

L. Lubbe

10
Aftersales

Review

Ik had een vraag of men ‘speciaal spul’ heeft om mijn velgen schoon te maken. Ik kreeg een tip en als service behandelde men mijn velgen en die waren prompt beter schoon.

B. Penninx

10
Aftersales

Review

Heel prettig bedrijf waar kwaliteit en service worden gewaarborgd!

P.v.Turnhout

10
Aftersales

Review

Op 5-3-2012 heb ik mijn Renault megane 2.0 scennic kaleido aangeboden voor een Apk en servicebeurt. naast ruitenwisserbladen en een enkele lamp vervangen en een massacontact herstellen ontdekte de garagemedewerker dat het differentieel rode olie lekte. reden om aan te nemen dat er in de versnellingsbak iets niet klopte. Dat bleek ook zo. Er moest een keerring worden vervangen. Om dit te kunnen uitvoeren was een onderdeel nodig dat niet voorradig was. De reparatie zou een dag langer duren. Ik hoefde voor de leenauto toch maar één nacht te betalen. Nadat ik de auto had opgehaald en de rekening nog eens bekeek, bleek voor de montage van een nieuwe gloeilamp toch 16.83 berekend te zijn, terwijl ik volgens de privilegepas die ik in mijn bezit had voor het verwisselen van gloeilampen rondom de auto niet hoefde te betalen. Ik heb renault Nieuwendijk gebeld waar de receptionist meteen vaststelde dat dat inderdaad een vergissing was en dat ik voor dat bedrag zou worden gecrediteerd. Ik zeg Chapeau voor deze behandeling. Vergissingen zijn mogelijk, maar meteen de zaak rechtzetten schept vertrouwen, iets wat de branche hard nodig heeft want er is in autoreparatieland nog heel wat mis, Behalve bij Renault Nieuwendijk. Daar zijn de zaken voor elkaar. Ik kan mijn garage dan ook bij iedereen aanbevelen!

C. Spaans

10
Aftersales

Review

Ik kwam voor het na laten kijken van mijn Airco en kreeg een compleet nieuwe auto terug. Alles was schoongemaakt en mijn Airco deed het weer. En dat alles in 4 uurtjes tijd. Echt een top service.

J. Sessink

8
Aftersales

Review

Je wordt netjes geholpen en je weet van tevoren waar je financieel aan toe bent. Is er onverwachts een reparatie nodig dan wordt je daarover keurig eerst geïnformeerd.

M.G.J. Alderden

8
Aftersales

Review

Netjes geholpen. Je wordt gebeld wat het gaat kosten en om te overleggen, de auto staat aan het eind van de dag weer netjes klaar.

C. Peper

10
Aftersales

Review

Zorgvuldigheid, kennis van zaken, vriendeliojkheid, attente service zoals bij grote beurt brengen en ophalen huis/garage. Kan niet beter!