Klant Contact Centrum


Welkom bij het Klant Contact Centrum

Eind november 2013 zijn wij gestart met het Klant Contact Centrum van Renault Nieuwendijk. Wij zijn dit gestart omdat wij onze klanten graag nóg beter van dienst willen zijn. Door te werken met een Klant Contact Centrum (KCC) komt er meer tijd beschikbaar voor onze service adviseurs om:

  • Uw wensen door te nemen bij het brengen van de auto
  • Reparatie adviezen te bespreken wanneer uw auto in de werkplaats staat
  • Uitgevoerde werkzaamheden te bespreken bij het ophalen van uw auto

Wat betekent dit voor u als klant?

Wij gaan er vanuit dat u weinig verschil zult merken van deze verandering. Zoals u al gewend bent, belt u naar uw eigen Renault Nieuwendijk vestiging. U wordt dan te woord gestaan door één van onze medewerkers van het KCC. Zij plannen een afspraak met u in voor een werkplaats of showroombezoek, maken een prijsopgave of verbinden u door met één van onze collega’s voor specifieke vragen. Mocht er geen lijn beschikbaar zijn, gaat deze alsnog door naar de vestiging.

De medewerkers van het Nieuwendijk Klant Contact Centrum zijn dagelijks van 8.00 tot 17.00 uur te bereiken op: 0297-383085.

Onze medewerkers

  • Bekijk Marloes Buikema
    Marloes Buikema
  • Bekijk Marja Zethof
    Marja Zethof
  • Bekijk Bianca Lejewaan
    Bianca Lejewaan
  • Bekijk Remon Jan Ploeg
    Remon Jan Ploeg
  • Bekijk Sandra van der Zee
    Sandra van der Zee
  • Bekijk Kim van Honk
    Kim van Honk