Laatste nieuws
Blijf altijd op de hoogte


Corona update | WIJ STAAN VOOR U KLAAR, OOK NU!

Zoals zaterdagavond in de persconferentie is aangekondigd zijn de maatregelen sterk aangescherpt. Ook voor Nieuwendijk betekent dit dat er een aantal zaken veranderen die mogelijk belangrijk voor u zijn. De gezondheid van onze bezoekers en onze medewerkers staat vanzelfsprekend op de eerste plaats.

Wij blijven voor u klaarstaan:

  • Onze werkplaats blijft open. Maak uw werkplaatsafspraak hier.
  • Onze online showroom is 24/7 geopend. Ook een proefrit aan huis behoort tot de mogelijkheden!
  • Heeft u een nieuwe bedrijfsauto nodig? Op afspraak bent u van harte welkom in één van onze showrooms!
  • Onze verkoopadviseurs blijven bereikbaar, of dit nu via een videochat of telefoongesprek is – wij helpen u graag. 
  • Onze fysieke showroom zijn tijdelijk gesloten. Aflevering, proefrit of taxatie? Dit kan buiten op ons terrein of bij u op locatie, we zoeken graag samen met u naar een passende oplossing!

Onze werkplaatsen zijn steeds open gebleven en dat blijft zo. U kunt dus altijd bij ons terecht voor onderhoud, reparatie en schadeherstel.
Uiteraard volgen wij de richtlijnen van het RIVM bij al onze activiteiten, waarbij de gezondheid van u en onze medewerkers op de eerste plaats staat.

—————————————————————————————————————————————————

Hieronder leest u welke maatregelen wij hebben genomen en geven wij antwoord op de meest gestelde vragen.

VEELGESTELDE VRAGEN
— Zijn de werkplaatsen geopend?
Heeft u een werkplaatsafspraak gepland? Deze gaat gewoon door en blijft ongewijzigd. We zien u graag tegemoet op de afgesproken datum. Heeft uw auto binnenkort onderhoud nodig? Maak online of telefonisch een afspraak en wij helpen u graag.

— Zijn de showrooms geopend?
Onze fysieke showrooms zijn tijdelijk gesloten. Online is onze showroom 24/7 geopend en staan onze collega’s gewoon voor u klaar. Heeft u vragen over uw auto, geplande afspraak of wilt u advies over de aanschaf van een (nieuwe) Renault of Dacia? Neem dan contact met ons op via 0297-383085. Wij kunnen u op afstand en met alternatieve oplossingen verder helpen.

— Mijn auto heeft onderhoud nodig/moet gerepareerd worden. Kan ik bij jullie terecht?
U blijft van harte welkom bij een van onze vestigingen indien u geen koorts heeft, verkouden bent of in een risicogebied bent geweest. Wij vragen u om:

  • Alles wat aan de sleutel(kaart) hangt te verwijderen
  • Uw sleutel(kaart) te ontsmetten met de daarvoor beschikbare reinigingsdoekjes voordat u de sleutel(kaart) achterlaat op de balie.

Onze medewerkers voorzien uw auto van een stuur-, pook-, en stoelbeschermer. Na het verrichte onderhoud wordt uw auto ontdaan van alle beschermingsmaterialen en desinfecteren wij de sleutel en de high-touch gebieden.

— Twijfelt u?
Ook dan zijn er mogelijkheden. We kunnen bellen, e-mailen, chatten en afspraken maken over het brengen van de auto. Wij denken graag met u mee, zodat we u toch kunnen helpen.

— Kan ik wachten in de wachtruimte tijdens mijn werkplaats afspraak?
Ja, dit kan. Onze wachtruimtes zijn aangepast conform de richtlijnen. Mocht u het zelf prettiger vinden, kunt u ook uiteraard een ommetje maken in de buurt. Tevens hebben we vervangende auto’s die u bij ons kunt huren. Daarnaast hebben wij gratis fietsen te leen waar u even mee op pad kunt. Mocht u verzekerd willen zijn van de gratis leenfiets, dan adviseren wij u om deze te reserveren bij het maken van uw werkplaatsafspraak.

— Ik heb vervangend vervoer nodig. Is dit veilig?
Ja, onze auto’s worden na gebruik gedesinfecteerd met speciale aandacht voor stuur, deurgrepen, schakelpook, touchscreen en andere high-touch gebieden.

— Ik wil een proefrit op locatie maken, is dit wel veilig?
Proefritten op locatie zijn ook gewoon nog mogelijk. Ook hierbij zijn we extra bewust van de hygiëne binnen en buiten de auto, na iedere proefrit nemen we met desinfecterende doekjes de deurgrepen, schakelpook, stuur en navigatieschermen af.

— Ik heb interesse in een nieuwe/gebruikte auto, maar ik kan niet naar de showroom gaan. Zijn er andere mogelijkheden?
Wij helpen u graag verder via alle online kanalen. Een eventuele proefrit op locatie is, in overleg en binnen een straal van 15 kilometer vanaf de vestiging, ook mogelijk. Dat is het persoonlijke contact zoals u van ons gewend bent, maar dan op afstand.

Naast maatregelen op het gebied van hygiëne, extra schoonmaakbeurten en intensieve aandacht voor oppervlakken die veel worden aangeraakt (zoals de deurklinken en het pinapparaat) en het veelvuldig desinfecteren van onze handen, gaan we hier als bedrijf als volgt mee om:  

  • Onze medewerkers zijn extra bewust van hygiëne binnen en buiten uw auto. Na elk contact met uw auto wassen zij hun handen. Ook maken we gebruik van pook- stuur- en stoelhoezen.
  • Wij vragen te betalen met uw pinpas. Als dit niet mogelijk is wordt het contact bij een contante betaling tot het minimum beperkt.
  • Proefritten op locatie zijn mogelijk. Ook hierbij zijn we extra bewust van de hygiëne binnen en buiten de auto, na iedere proefrit nemen we met desinfecterende doekjes de deurgrepen, schakelpook, stuur en navigatieschermen af.
  • Bij onze recepties zijn afzetlinten geplaatst zodat de 1,5 m. afstand tussen u en onze serviceadviseurs is gewaarborgd.

Heeft u nog vragen? Dan kunt u contact opnemen via 0297-383085.

Terug naar overzicht