Laatste nieuws
Blijf altijd op de hoogte


Corona update | Alle informatie op een rij

Vanwege de aangescherpte Coronamaatregelen ziet onze dienstverlening er momenteel iets anders uit. U kunt er op rekenen dat ons team er alles aan doet om uw mobiliteit te garanderen. Uiteraard volgens de richtlijnen van het RIVM waarbij de gezondheid van u en onze medewerkers op de eerste plaats staat.

Onze werkplaatsen blijven open, zodat u altijd terecht kunt voor onderhoud, reparatie, schadeherstel of de aflevering van uw auto.
Onze fysieke showrooms zijn gesloten, online zijn wij altijd open en helpen wij u graag!

Hieronder leest u welke maatregelen wij hebben genomen en geven wij antwoord op de meest gestelde vragen.

VEELGESTELDE VRAGEN
— Zijn de werkplaatsen nog geopend?
Heeft u een werkplaatsafspraak gepland? Deze gaat gewoon door en blijft ongewijzigd. We zien u graag tegemoet op de afgesproken datum. Heeft uw auto binnenkort onderhoud nodig? Maak online of telefonisch een afspraak en wij helpen u graag.

— Zijn de showrooms nog geopend?
De fysieke showrooms zijn momenteel gesloten. Online zijn wij altijd open, op onze website kunt u onze voorraad bekijken en een proefrit aan huis aanvragen. Onze vestigingen zijn geopend volgens onze gebruikelijke openingstijden.

— Mijn auto heeft onderhoud nodig/moet gerepareerd worden. Kan ik bij jullie terecht?
U blijft van harte welkom bij een van onze vestigingen indien u geen koorts heeft, verkouden bent of in een risicogebied bent geweest. Wij vragen u om:

  • Alles wat aan de sleutel(kaart) hangt te verwijderen
  • Uw sleutel(kaart) te ontsmetten met de daarvoor beschikbare reinigingsdoekjes voordat u de sleutel(kaart) achterlaat op de balie.

Onze medewerkers voorzien uw auto van een stuur-, pook-, en stoelbeschermer. Na het verrichte onderhoud wordt uw auto ontdaan van alle beschermingsmaterialen en desinfecteren wij de sleutel en de high-touch gebieden.

— Twijfelt u?
Ook dan zijn er mogelijkheden! We kunnen bellen, e-mailen, chatten en afspraken maken over het brengen van de auto. Wij denken graag met u mee, zodat we u toch kunnen helpen.

— Kan ik wachten in de wachtruimte tijdens mijn werkplaats afspraak?
Ja, dit kan. Onze wachtruimtes zijn aangepast conform de richtlijnen. Mocht u het zelf prettiger vinden, kunt u ook uiteraard een ommetje maken in de buurt. Tevens hebben we vervangende auto’s die u bij ons kunt huren. Daarnaast hebben wij gratis fietsen te leen waar u even mee op pad kunt. Mocht u verzekerd willen zijn van de gratis leenfiets, dan adviseren wij u om deze te reserveren bij het maken van uw werkplaatsafspraak.

— Ik heb vervangend vervoer nodig. Is dit veilig?
Ja, onze auto’s worden na gebruik gedesinfecteerd met speciale aandacht voor stuur, deurgrepen, schakelpook, touchscreen en andere high-touch gebieden.

— Ik wil een proefrit op locatie maken, is dit wel veilig?
Proefritten op locatie zijn gewoon mogelijk. Ook hierbij zijn we extra bewust van de hygiëne binnen en buiten de auto, na iedere proefrit nemen we met desinfecterende doekjes de deurgrepen, schakelpook, stuur en navigatieschermen af.

— Ik heb interesse in een nieuwe/gebruikte auto, maar ik kan niet naar de showroom gaan. Zijn er andere mogelijkheden?
Wij helpen u graag verder via alle online kanalen. Een eventuele proefrit op locatie is, in overleg en binnen een straal van 15 kilometer vanaf de vestiging, ook mogelijk.

— Ik heb een afspraak gepland staan om mijn nieuwe auto op te halen, wat nu?
Heeft u een afspraak staan in de showroom voor advies, een proefrit of de aflevering van uw nieuwe auto? Dan nemen wij contact met u op voor een maatwerk oplossing. Onze gespecialiseerde verkoopadviseurs blijven zowel telefonisch als online voor u klaar staan. Ook een proefrit aan huis of aflevering op locatie behoort tot de mogelijkheden. Dat is het persoonlijke contact zoals u van ons gewend bent, maar dan op afstand.

Naast maatregelen op het gebied van hygiëne, extra schoonmaakbeurten en intensieve aandacht voor oppervlakken die veel worden aangeraakt (zoals de deurklinken en het pinapparaat) en het veelvuldig desinfecteren van onze handen, gaan we hier als bedrijf als volgt mee om:  

  • Onze medewerkers zijn extra bewust van hygiëne binnen en buiten uw auto. Na elk contact met uw auto wassen zij hun handen. Ook maken we gebruik van pook- stuur- en stoelhoezen.
  • Wij vragen te betalen met uw pinpas. Als dit niet mogelijk is wordt het contact bij een contante betaling tot het minimum beperkt.
  • Proefritten op locatie zijn mogelijk. Ook hierbij zijn we extra bewust van de hygiëne binnen en buiten de auto, na iedere proefrit nemen we met desinfecterende doekjes de deurgrepen, schakelpook, stuur en navigatieschermen af.
  • Bij onze recepties zijn afzetlinten geplaatst zodat de 1,5 m. afstand tussen u en onze serviceadviseurs is gewaarborgd.

Al 40 jaar is Nieuwendijk trots op onze loyale klanten en medewerkers. Ook in deze bijzondere periode staan we voor u klaar en zetten wij alles op alles zodat u zo min mogelijk overlast ervaart van de omstandigheden. Laten we goed op elkaar en onszelf passen in deze onzekere tijden.
Voor vragen kunt u contact opnemen via 0297-383085.

Terug naar overzicht