Laatste nieuws
Blijf altijd op de hoogte


Informatie coronavirus

Omdat de gezondheid en veiligheid van u als klant en die van onze medewerkers de hoogste prioriteit heeft, hebben ook wij maatregelen genomen om de verspreiding van het coronavirus zo veel mogelijk te beperken.
Al onze vestigingen zijn geopend tijdens onze gebruikelijke openingstijden en onze medewerkers staan klaar om u te kunnen helpen.
Hieronder leest u welke maatregelen wij hebben genomen en geven wij antwoord op de meest gestelde vragen.

Naast maatregelen op het gebied van hygiëne, extra schoonmaakbeurten en intensieve aandacht voor oppervlakken die veel worden aangeraakt (zoals de deurklinken en het pinapparaat) en het veelvuldig desinfecteren van onze handen, gaan we hier als bedrijf als volgt mee om:  

  • Onze medewerkers zijn extra bewust van hygiëne binnen en buiten uw auto. Na elk contact met uw auto wassen zij hun handen. Ook maken we gebruik van pook- stuur- en stoelhoezen.
  • Wij vragen te betalen met uw pinpas. Als dit niet mogelijk is wordt het contact bij een contante betaling tot het minimum beperkt.
  • Ook in de showroom bent u van harte welkom. Onze verkoopadviseurs zullen u hierbij  geen hand geven en gepaste afstand bewaren.
  • Proefritten zijn mogelijk. Ook hierbij zijn we extra bewust van de hygiëne binnen en buiten de auto, na iedere proefrit nemen we met desinfecterende doekjes de deurgrepen, schakelpook, stuur en navigatieschermen af.
  • Bij onze recepties zijn afzetlinten geplaatst zodat de 1,5 m. afstand tussen u en onze serviceadviseurs is gewaarborgd.


VEELGESTELDE VRAGEN
> Mijn auto heeft onderhoud nodig/moet gerepareerd worden. Kan ik bij jullie terecht?
U bent van harte welkom bij een van onze vestigingen indien u geen koorts heeft, verkouden bent of in een risicogebied bent geweest. Wij vragen u om:

  • Alles wat aan de sleutel(kaart) hangt te verwijderen
  • Uw sleutel(kaart) te ontsmetten met de daarvoor beschikbare reinigingsdoekjes voordat u de sleutel(kaart) achterlaat op de balie.

Onze medewerkers voorzien uw auto van een stuur-, pook-, en stoelbeschermer. Na het verrichte onderhoud wordt uw auto ontdaan van alle beschermingsmaterialen en desinfecteren wij de sleutel en de high-touch gebieden.

>Twijfelt u? Ook dan zijn er mogelijkheden! We kunnen bellen, e-mailen, chatten en afspraken maken over het brengen van de auto. Wij denken graag met u mee, zodat we u toch kunnen helpen.

> Ik heb vervangend vervoer nodig. Is dit veilig?
Ja, onze auto’s worden na gebruik gedesinfecteerd met speciale aandacht voor stuur, deurgrepen, schakelpook, touchscreen en andere high-touch gebieden.

> Ik wil een proefrit maken, is dit veilig?
Proefritten zijn gewoon mogelijk. Ook hierbij zijn we extra bewust van de hygiëne binnen en buiten de auto, na iedere proefrit nemen we met desinfecterende doekjes de deurgrepen, schakelpook, stuur en navigatieschermen af.

> Ik heb interesse in een nieuwe/gebruikte auto, maar ik kan niet naar de showroom gaan. Zijn er andere mogelijkheden?
Wij helpen u graag verder via alle online kanalen. Een eventuele proefrit op locatie is, in overleg en binnen een straal van 15 kilometer vanaf de vestiging, ook mogelijk.

Al 40 jaar is Nieuwendijk trots op onze loyale klanten en medewerkers. Ook in deze bijzondere periode staan we voor u klaar en zetten wij alles op alles zodat u zo min mogelijk overlast ervaart van de omstandigheden. Laten we goed op elkaar en onszelf passen in deze onzekere tijden.
Voor vragen kunt u contact opnemen via 0297-383085.

Terug naar overzicht