Uw mening is belangrijk
Review maken


Verkoop

9.6

Totaal

9.6

Werkplaats

9.6


  • Dit veld is voor validatie doeleinden en moet ongewijzigd blijven.
  • Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.


Reviews over Autobedrijf Nieuwendijk

Arie

10
Sales

Mooie auto en goed geadviseerd

Mooie auto en goed geadviseerd, alles verliep soepel

Van der meer

10
Sales

Heel fijn en professioneel geholpen door Thijmen!

Heel fijn en professioneel geholpen door Thijmen .
Absoluut geen agressieve verkoop. Heeft goed naar onze wensen geluisterd en heeft een mooie deal kunnen maken waar beiden partijen zich goed bij voelen. Ik zal dan ook zeker dit bedrijf aanbevelen bij kennissen en belangstellende

Denise Messelaar

10
Sales

Wat een geweldige auto!

Afgelopen woensdag heb ik mijn nieuwe Dacia Sandero Stepway opgehaald. Wat een geweldige auto! Veel dank aan Timo Peters die door verschillende opties en mogelijkheden aan te bieden mij tot deze keuze heeft laten komen.

Ed Pont

10
Sales

Een fijne ervaring met de aankoop van mijn nieuwe Dacia Duster

Een fijne ervaring met de aankoop van mijn nieuwe Dacia duster (Nieuw model) bij Nieuwendijk Aalsmeer. Donald Rosenkrantz heeft mij prima door het traject geholpen. De oude Duster ingeruild en rij nu inmiddels bijna 3 weken met veel plezier rond. De auto lijkt in bijna alle opzichten niet meer op het oude model. Heel veel (soms kleine) verbeteringen maken het rijden toch weer leuker. Al met al een prima keuze om voor het nieuwe model te kiezen.

Michel

10
Sales

Prima service verleent door onze verkoper Daniel Meijer

Prima service verleent door onze verkoper, Daniel Meijer. Goede en snelle afwikkeling tijdens en na onze aanschaffing van onze Dacia Jogger

Annette Buiter

10
Sales

Wat zijn wij leuk geholpen door Yannick!

Wat kan je doen op een bewolkte zaterdag in juni? Naar naar autobedrijf Nieuwendijk gaan om een proefrit te maken in de nieuwste Dacia Duster. Wat zijn wij leuk geholpen door Yannick. We hadden al eerder kennis gemaakt met hem en hij had ons op de hoogte gehouden van de ontwikkelingen van dit voertuig. Bij binnenkomst herkende hij ons direct, stond ons weer te woord. Wist op alle vragen antwoord te geven, zowel op technisch gebied, als op beoordelingsgebied. Spontaan, gezellig en in voor een grapje. Hij heeft ons over de streep gehaald om te kiezen voor de Dacia Duster Hybride die eind september, begin oktober op de markt komt. Dank Yannick voor je kennis, je spontaniteit en je gezelligheid. En voor de lezer of de twijfelaar, gaan naar Renault Nieuwendijk in Hillegom. Vraag naar Yannick en na al je vragen ga je met een goed gevoel naar huis.

Ingrid

10
Sales

Top geholpen en geadviseerd!

Top geholpen en geadviseerd door Ruigino in Zaandam

Jan

10
Sales

We werden heel correct geholpen door de verkoper!

Vanmiddag onze ” nieuwe” Dacia Jogger opgehaald. We werden heel correct geholpen door de verkoper, George Kennis, hij heeft alles heel zorgvuldig uitgelegd. De auto rijdt voortreffelijk. Prima ervaring.

Chantal

10
Sales

We zijn erg tevreden met de goede service!

We zijn super blij met onze Dacia stepway. We werden erg goed geholpen door Ruigino, we zijn erg tevreden met de goede service.

Eduard en Monique

10
Sales

Wat ons betreft 2x 5 sterren voor Daan’s service en werkwijze!

Wat ons betreft 2x 5 sterren voor Daan’s service en werkwijze. ********** Heel erg goed geholpen door Daan Knop bij Nieuwendijk Zuidoost. Top service. Alle vragen zijn duidelijk uitgelegd. Administratie, zoals verzekering, kenteken, supersnel geregeld. Fijn ook dat we voor vragen altijd mogen bellen. De ochtend van aflevering 19 maart 2024 was een feest inclusief mooie bloemen en ingepakte auto. Volgende dag meteen zonder zorgen naar Frankrijk gereden.

Nico

10
Sales

Perfect geregeld!

Vandaag mijn nieuwe Dacia Duster opgehaald. Alles stond klaar, telefoon nog ff aangesloten en radiozender op de fm gezocht. sleutels overhandigd en een mooie bos bloemen, kortom : perfect geregeld

Pim versteeg

10
Sales

Onwijs goed geholpen, vestiging Zaandam door Arne

Onwijs goed geholpen, vestiging Zaandam door Arne. Heel veel hulp gehad bij het maken van onze keuze. Professioneel en behulpzaam en alle tijd voor al onze vragen. Ook het ophalen van onze auto was een feestje. Hopelijk nog vele jaren rijplezier en goede hulp waar nodig.

Pieter Lisse

10
Sales

We zijn erg blij met de nieuwe Logan

Afgelopen week hebben wij een 6 jaar oude Dacia Logan gekocht. We konden de vorige Logan inruilen. Verkoper Donald heeft ons goed en deskundig geholpen. Ook nam hij alle tijd en was hij zorgzaam bij het maken van afwegingen. We zijn erg blij met de nieuwe Logan.

J. Joosen

10
Sales

De 5 sterren zijn meer dan verdiend!

Afgelopen zaterdag is onze nieuwe Dacia Jogger Hybrid afgeleverd.
De eerste contacten met Cyrille waren begin april en ook na de bestelling eind juni is er regelmatig contact geweest.
Al deze contacten zijn altijd prima verlopen en er is heel wat afgelachen mede door de directe humor van Cyrille.
Op al onze vragen is altijd een afdoende antwoord gegeven en het was jammer dat Cyrille door zijn vakantie niet bij de aflevering aanwezig kon zijn.
Toch heeft hij tot op het laatste moment zijn collega Daan geïnformeerd om zo de aflevering vlekkeloos te laten verlopen en al onze gemaakte afspraken na te komen.
Wij realiseren ons dat we soms veeleisend waren maar hebben nooit de indruk gehad dat we als lastig zijn ervaren.
Cyrille, we waren blij verrast met de kleine extra’s die je had geregeld en zien dat ook als een teken dat er belang wordt gehecht aan een goede relatie met de klant.
Wij hebben er dan ook alle vertrouwen in dat de verdere contacten met Nieuwendijk even prettig zullen verlopen als de afgelopen periode.
De 5 sterren zijn meer dan verdiend.

Anja & Co

10
Sales

Een geweldig begin van het nieuwe jaar!

Wij hebben gisteren onze nieuwe auto opgehaald bij Nieuwendijk Zuid Oost en dat was een geweldig begin van het nieuwe jaar. Alles wat afgesproken was, is volledig nagekomen door Daan en zijn team en wij zijn zeer tevreden over de auto en de feestelijke aflevering. Het gevoel dat de klant koning is bestaat dus nog steeds en dat hebben wij volledig mogen ervaren en kunnen een ieder deze garage van harte aanbevelen.

Anja & Co

Roel Broertjes

10
Sales

Ben een nieuwe klant bij garage Nieuwendijk maar een pluim voor interesse, klantvriendelijkheid en meedenken

Uitstekende service. Pasgeleden mijn nieuwe Sandero opgehaald. Voorafgaand aan de koop erg goed contact gehad met verkoper Haico. Hij heeft mij heel goed geadviseerd over mogelijke extra’s op de auto waardoor mijn verlanglijstje van extra’s op positieve wijze veranderde en meer in de lijn van mijn behoeftes kwam te liggen. Helaas kon hij niet bij de aflevering zijn maar deed Daniel dat en die heeft alle vragen naar tevredenheid kunnen beantwoorden. Ben een nieuwe klant bij garage Nieuwendijk maar een pluim voor interesse, klantvriendelijkheid, kennis en meedenken lijkt mij zeker op zijn plaats. Chapeau.

Haico bedankt voor je inzet en je adviezen in één woord TOP gedaan.

Schilling

10
Sales

Uitstekend geholpen met het uitzoeken van een nieuwe Dacia

Uitstekend geholpen met het uitzoeken van een nieuwe Dacia
Arjen (de verkoper en zeer vriendelijk ) heeft ons vakkundig wegwijs gemaakt om een keus te maken
Zou er zo weer een auto kopen

Jacintha Krijger

10
Sales

De aflevering was heel feestelijk en ik ben superblij met mijn nieuwe auto

Vorige week mijn nieuwe Dacia Sandero Stepway opgehaald. Zeer goede en prettige ervaring bij de aankoop en ook tijdens en na de aflevering. Fijne mensen, goede uitleg en service. Echt een heel fijn contact. Ook de aflevering was heel feestelijk en ik ben superblij met mijn mooie, nieuwe auto

J. Krijger

10
Sales

Ik ben super tevreden over de verkoop en de goede service!

Vorige week mijn prachtige, nieuwe Dacia Sandero Stepway opgehaald. Ondanks enorme drukte is toch geregeld dat mijn auto eerder afgeleverd kon worden en wel op mijn verjaardag. Met koffie en bloemen werd er echt een feestje van gemaakt. Ik ben super tevreden over de verkoop en de goede service. Top bedrijf

a.j

10
Sales

Ik zeg in een woord TOP!!!!!

Net onze nieuwe auto op gehaald. Vier weken gelden gekocht en zeer tevreden over de aankoop. Vandaag opgehaald en weer zeer tevreden over de service en top personeel . ik zeg in een woord TOP!!!!!
en lekkere koffie

Charles Wienhoven

10
Sales

Haico bedankt voor je inzet om een tevredenklant met een mooie auto naar huis te laten gaan

Beste nieuwendijk Aalsmeer en met name Haico.
Gisteren hebben wij onze Dacia opgehaald.
Haico bedankt voor je inzet om een tevredenklant met een mooie auto naar huis te laten gaan.
Daar mogen jullie trots op zijn.

Jan

10
Sales

Bedankt voor de correcte en snelle behandeling van onze aankoop!

Vandaag onze nieuwe Dacia Sandero Stepway expression ontvangen. Een warm welkom in Aalsmeer met een kop koffie en daarna de plichtplegingen. Na de onthulling ( onze auto was bedekt met een stofhoes) en een goede uitleg van Donald reden we de showroom uit, met onze prachtige aanwinst.
Bedankt voor de correcte en snelle behandeling van onze aankoop.

Barbara

10
Sales

Nieuwe auto gekocht bij Nieuwendijk en zeer prettig en vakkundig geholpen

Nieuwe auto gekocht bij Nieuwendijk en zeer prettig en vakkundig geholpen en begeleid bij het hele proces. 5 Sterren wat mij betreft.

Zeer tevreden klant

10
Sales

Wij zijn blij verrast door het team van Nieuwendijk

Wij zijn blij verrast door het team van Nieuwendijk. Na een aanrijding waarbij onze auto total loss ging, hebben zij ons van begin af aan, opgevangen, geïnformeerd, geadviseerd, op een prettige ,kundige maar vrijblijvende wijze. Nooit voelde we ons onder druk staan. Na aankoop van de nieuwe auto hebben zij alles op alles gezet om ons weer zo snel mogelijk op de weg te krijgen. De onderlinge samenwerking en sfeer is prima en dan kan er veel. Complimenten en veel dank!

Frits Freijmuth

10
Sales

Nieuwendijk Zuidoost heeft er nieuwe klanten bij!

Ik had gebeld met Renault Nieuwendijk Amsterdam Zuidoost voor een proefrit met een Clio, ik werd dezelfde middag nog gebeld dat de kans groot was dat hij verkocht zou worden omdat er die dag al een proefrit mee gemaakt zou worden. En helaas werd de bewuste auto verkocht. Ik werd de dag daarna gebeld door Daan Knop of wij misschien toch wilde langskomen voor een mooie Clio R.S ? Deze was iets duurder maar daar konden we misschien wel uitkomen werd ons verteld. We werden prima ontvangen en de auto stond klaar voor ons. Na 5 minuten wisten we dat dit onze volgende auto zou worden. We waren vlot terug en na een goed gesprek en koffie was de deal vlot gemaakt. Een week later konden wij de auto halen…. Helaas had de poetser iets geraakt de avond voor de levering. Daan Knop was er goed ziek van, maar heeft het fantastisch opgelost. We hebben de auto mee genomen en na 3 dagen konden we deze weer brengen om hem te laten repareren. Nogmaals alles is fantastisch opgelost. Auto helemaal heel en nogmaals helemaal gepoetst( zonder schade te maken dit keer hahah). En wederom een bosje bloemen erbij. Voor ons helemaal duidelijk Nieuwendijk Zuidoost heeft er nieuwe klanten bij ook onze Megane zullen we voortaan voor hier voor onderhoud brengen.

Erna

10
Sales

Heel goed geholpen door Arnold Lauret

Heel goed geholpen door Arnold Lauret , alles heel goed uitgelegd en snel voor elkaar met de financiering enz.nieuwe Dacia Duster gekocht , wat is hij mooi , erg leuk hoe die ingepakt was en ik hem moest onthullen , en een bloemetje , helemaal top geholpen bij renault nieuwendijk Lijnden , je voelt je ook echt welkom met lekkere koffie en luxe koekje 😊

Wat een leuke, enthousiaste reactie Erna!

stobbelaar

10
Sales

Alles tot in de puntjes geregeld

Vandaag onze nieuwe dacia sandero stepway opgehaald. zeer prettig en vakkundig geholpen door Daan knop.
alles tot in de puntjes geregeld ben super tevreden

Piet Smit

10
Sales

Wij hopen nog vele jaren van de uitstekende service te mogen genieten!

Al een tijdje liepen mijn vrouw en ik rond met het idee een andere auto aan te schaffen. Voor het eerst in oktober vorig jaar betrad ik de showroom aan de Klokkenbergweg, omdat ik een leuk tweedehands autootje had gezien op internet. Daar trof ik de heer Meinema, die niet alleen correct en ter zake kundig hielp, maar tevens heel aardig en klantgericht was, wat voor een “autoverkoper” best bijzonder is. Die occasion werd het niet. En allerlei andere occasions ook niet. Telkens was de heer Meinema behulpzaam, vriendelijk en correct. Ook bij andere dealers heb ik wel geshopt, maar daar haakte ik meestal al af vanwege het feit dat ik daar autoverkopers trof, die voeding gaven aan het stereotype beeld van deze beroepsgroep. Om een lang verhaal kort te maken, uiteindelijk besloten wij om maar gewoon een nieuwe Dacia te kopen en na een proefrit bleek die Sandero Stepway / Jogger ook nog eens een verrassend goede auto te zijn, zeker voor de munten die Dacia daar voor vraagt. Maar dan wilden we hem wel een beetje snel hebben graag. Dat leek een probleem waar ook de heer Meinema weinig aan kon doen. De heer Knop werd in de loop van het proces bijgeschakeld en ook die bleek te beschikken over een klantgerichte, correcte en kundige houding. Uiteindelijk lukte snelle levering ook nog!. Ik zei nog tegen mijn vrouw: “Dat begint op een patroon te lijken. We gaan toch niet meemaken dat we met een autobedrijf van doen hebben, dat zich echt druk maakt om de klanten? Zelfs als ze “maar” een Dacia kopen?” Dit lijkt echter toch het geval. Het is de heren Meinema en Knop gelukt om ons enthousiast te maken over de service van Renault/Dacia Nieuwendijk. En wij zijn echt niet zomaar tevreden. Daarom deze review. Want meestal reageren mensen alleen als ze ontevreden zijn. Pluim op de hoed van genoemde heren. Wij hopen nog vele jaren van de uitstekende service te mogen genieten. En waar van toepassing zullen we dit bedrijf aanbevelen.

Bedankt voor je uitgebreide reactie Piet!

Fam. Nieuwland

10
Sales

Review

Vandaag de eerste auto van onze dochter opgehaald. We moesten er een stukje voor rijden,maar dat was het zeker waard. Topservice!! Superleuke ontvangst en dolgelukkige dochter!

Bart Hille

10
Sales

Echt leuk!

Mooie Dacia donker gekocht
Goede service en leuke mensen
Echt leuk gedaan met ophalen van de auto,de auto uitpakken en een bloemetje.

Fam. Duijvenbode

10
Sales

10 met een griffel!

Bij Dacia Aalsmeer geholpen door dhr. Rosenkrantz. Vanaf het begin tot het eind van de aankoop zijn wij goed op de hoogte gehouden over het verloop. Bij het afleveren van de Dacia zijn wij zeer prettig ontvangen en nam Donald alle tijd om alles over de auto uit te leggen. Zelfs onze mobiele telefoons werden geïnstalleerd. Dit hebben wij als zeer prettig ervaren. Al met al een zeer goede ervaring en voor herhaling vatbaar. En met de Dacia zijn wij zeer blij, voor ons een 10 met een griffel!

Catherine

10
Sales

Perfecte zorg

Zeer tevreden over mijn verkoper Donald Rosenkrantz. De adviezen die hij gaf bij de aankoop, en de perfecte zorg voor alles bij de aflevering (helemaal gezien de lockdown).

siebe

10
Sales

Review

vandaag mijn zesde auto bij dacia nieuwendijk besteld wat een top garage daar yanik je heb het weer top gedaan jiu derde wagen wij zijn zeer blij met jullie

W. van der Luytgaarden

10
Sales

Review

Goede service

J.W. Voorn

10
Sales

Review

Prettige ontvangst, je voelt je welkom als persoon er word je niks opgedrongen

C.J. Keijser

6
Sales

Review

Eén dag voor de aflevering werd ik gebeld dat deze niet door kon gaan omdat er een terugroepactie van dit type Dacia was en de auto niet afgeleverd mocht worden. De reden was voor de één het niet goed functioneren van een relais en een ander zei dat de claxon niet werkte. Men wist dit probleem al veertien dagen en ik wist het de dag voor aflevering. Ik vraag me dan ook af of er wel een terugroepactie was of dat er iets anders aan de hand was. Ik zou dan ook graag van Dacia Nederland willen weten of dit ook werkelijk het geval was. Op internet heb ik hier niets over kunnen vinden. Dit hele voorval heeft mij een onderbuik gevoel gegeven van hier klopt iets niet. Uiteindelijk is de auto ruim een week later afgeleverd als afgesproken.

M.L. Amesz-Woeltjes

10
Sales

Review

Wij zijn heel tevreden over onze auto.

R.P. Ligthart

10
Sales

Review

Prima. Maar ben absoluut NIET TEVREDEN hoe Dacia NL op een klacht van mij heeft gereageerd ; zeer teleurstellend !!

H.J. van Veelen

4
Sales

Review

Deze wagen had zo niet afgeleverd mogen worden! Dit was mijn eerste nieuwe auto, maar na deze ervaring waarschijnlijk nooit een nieuwe meer! Mvg. Harry

V.N. de Croon

8
Sales

Review

Bouwen relatie op, persoonlijke interesse is oprecht

G.A. van Diest

10
Sales

Review

Jammer dat ik niet gewezen werd op de uitbreiding van de navigatie bij aankoop. Voor de rest een goede ervaren en vriendelijke behandeling. Dankjewel Donald

M.G.C. Wijnkoop

10
Sales

Review

*de aankoop heeft plaats gevonden in vestiging HOOFDDORP * ik had graag in een Sandero Bifuel willen proef rijden, dat was niet mogelijk. (Overigens ook niet bij andere dealers)* de aanvraag voor een proefrit is niet goed verlopen,omdat mij gemeld werd dat er in Hoofddorp geen proefrit gemaakt kon worden.

J.C. van Wijk

10
Sales

Review

Het was een prettige ervaring.

F.A.G. Aldenhuysen

10
Sales

Review

Prima service en ontvangst

J. Zwetheul

10
Sales

Review

Een geweldige verkoper timo peters. Duidelijk, eerlijk en vriendelijk niet te. Gewoon vriendelijke mensen! Een man een man een woord een woord. Wij zijn super tevreden met de prachtige Mcv stepway en met garage nieuwendijk.

F.T. van Kooten

10
Sales

Review

Ik heb de wagen niet gekocht bij de Dacia Nieuwendijk Aalsmeer garage, maar bij Dacia Nieuwendijk Amstelveen: de klant wordt buitengewoon persoonlijk behandeld, zowel de monteurs, receptie als afdeling verkoop geven je het gevoel van een kleine dorpsgarage die er alles aan doen om het de klant naar de zin te maken.

S. Dokter - Bonneveld

8
Sales

Review

Prima ervaring

I. Soenarto

10
Sales

Review

Keurige ontvangst in december 2016, heel wat anders dan bij Arend in Alkmaar en Purmerend. Dit was mede doorslaggevend bij de aankoop van onze auto. Dhr. Rosenkrantz heeft ons prima geholpen en geinformeerd. Enige minpuntje (bij aflevering) was dat de LPG tank leeg werd geleverd, de benzinetank was ongeveer 60% gevuld. Voor de rest niets dan lof!

W. Kuijlenburg

10
Sales

Review

Prima bedrijf

L. Dorr

10
Sales

Review

Persoonlijke benadering en inleving zeer goed. Duidelijke uitleg! Voorgesteld aan de receptionist Patrick Verweij, leuk !

Review via Dacia.nl

8
Sales

Review

Veel mis communicatie

W. Koops

10
Sales

Review

Prettig geholpen en goed voorgelicht.

R.C.P. Goudriaan

10
Sales

Review

Wij hebben een goed gevoel overgehouden aan de Dealer en zijn tevreden met het verloop van de aanschaf van de auto.

J. Hoogland

10
Sales

Review

Erg tevreden over de dealer zelf, echter levertijd dus erg lang (niet de dealer zijn schuld) en navigateisysteem vanuit fabriek niet geupdate (moest dat zelf nog doen, iemand die niet met computers handig is zou dit denk ik niet lukken).

L.G.J. Eveleens

10
Sales

Review

Prettig, vertrouwd – alhoewel ik voor het eerst zaken deed met deze dealer

J.W. Robben

10
Sales

Review

We zijn op een heel persoonlijke manier behandeld door het bedrijf en zeer tevreden.

A. Moes

10
Sales

Review

Bij Nieuwendijk ben ik al jaren klant en ben al die jaren uitstekend geholpen dit was de aankoop van mijn achtste personen auto bij Nieuwendijk en de tweede Dacia , echter twee weken te vroeg gekocht omdat er daarna een actie loopt op 500 euro op de deeluit dagen helaas kon Nieuwendijk mij hierin niet tegemoet komen

L. Gijzenberg

10
Sales

Review

Goed

Review via Dacia.nl

8
Sales

Review

Helaas heeft de dealer ons niet verteld over een speciale actie die een maand later startte. Hier kon ook door daciA Nederland niets meer aangedaan worden

F. Hollander

10
Sales

Review

Leuk no-nonsens bedrijf. Veel persoonlijke aandacht.

C.W. Luiten

10
Sales

Review

Ik ben over het geheel genomen tevreden

T. van Haastrecht

8
Sales

Review

Ik ben blij met de auto

F. Honing

10
Sales

Review

Alles perfect geregeld met verkoper A. Lauret.

J.O. Pattin

10
Sales

Review

Optimaal!

Z.A. Barczyk

10
Sales

Review

Zeer prettig behandeld

R.H. van Doorne

10
Sales

Review

In mijn zoektocht naar een nieuwe auto ben ik in mijn kennissenkring gewezen op de Dacia en de Daciadealer. Alles naar grote tevredenheid

R. Dirks

10
Sales

Review

De medewerkers van Nieuwendijk hebben uitstekend naar mij geluisterd en ze hebben er alles aan gedaan om mij tegemoet te komen. Ik ben zeer tevreden over dit bedrijf en heb dat ook uitgesproken.

A.S. Groos

10
Sales

Review

Mooie persoonlijke aflevering met alle tijd en ruimte voor vragen! Uitleg was zeer uitgebreid waardoor wij meteen zelfverzekerd de weg op konden gaan, zeer plezierig!

J.S. van den Anker

10
Sales

Review

Prima ervaring. Vriendelijk en behulpzaam.

N. van Essen

10
Sales

Review

Zeer fijn geholpen door Arnold! Staat je altijd prima te woord erg fijn in de omgang

R.V. Johnston

10
Sales

Review

Meer informatie naar klant over aflevering.

P. Remmers

10
Sales

Vertrouwensband

Bij binnenkomst uiterst correct ontvangen . Goede informatie gekregen en niet het gevoel gekregen dat je meteen een beslissing moet nemen . Deskundigheid en uitleg gaf een goed gevoel waardoor er meteen een vertrouwensband ontstond. Bij de uitleg heb je het gevoel dat je alle tijd kan nemen en dat heb ik als zeer prettig ervaren.

D.W. Hoogland

10
Sales

Review

De service van Autobedrijf Nieuwendijk was prima. Dat de auto later geleverd werd, kwam door een modelwijziging. Dat was jammer maar dat lag buiten de invloedssfeer van Autobedrijf Nieuwendijk.

E.J. van Ravenswaaij - Otten

10
Sales

Review

Wij hadden met Arnold Lauret een topverkoper die alles net als de vorige keer perfect afgehandeld heeft.

I. Williams

8
Sales

Review

Het aanlevering tijd was veel te lang. 3 maanden wachten was voor mij te veel.

C. Aalbersberg

10
Sales

Review

Levertijd was erg lang (en veel langer dan afgesproken)

W.B. Dirksen

8
Sales

Goed advies

Goed advies over de auto die wij zochten , zeer vriendelijk geholpen

Hans Karbet

10
Sales

Klant is keizer

De klant is niet Koning de klant is de Keizer. 27 maart mijn nieuwe Kadjar opgehaald en niet hier de sleutels en tot ziens maar 1 1/2 uur uitleg over alles van de auto. Bijzonder is dat David een gave heeft om te onthouden wat je verteld, na 1 uur wist hij zelfs mijn email adres nog. Ze willen gaan voor een 10 maar van mij krijgen ze een 11

J.C.E. Lauryssen

10
Sales

Review

Correct te woord gestaan

W. Koning

10
Sales

Review

Zeer tevreden vriendelijke en goede verkoper dhr. Daan Knop

Review via Dacia.nl

6
Sales

Review

De verkoper was vriendelijk. Maar de aflevering had veel beter gekent, je betaald veel geld .en er is niet goed gekeken, de poetser had de schade van de moterkap moeten zien, nu moet deze worden over gespoten, moet maar zien of ik geen kleur verschil krijg, ondanks dat het word opgelost! zou ik het waarderen, dat dacia, mij tegoed komt. om de teleursteling, te beperken.

W. van der Schilden

8
Sales

Review

voortaan klant beter berichten als levertijd van 3 naar 6 maanden gaat. Kwam toevallig te weet daar ik winterbanden wilde laten monteren.Winterbanden oude auto waren reeds verkocht, dus kon niet op wintersport

W.P. Wüts

6
Sales

Review

Tegenvallers bij aankoop: -Onredelijk lange wachttijd -slechte communicatie omtrent te verwachtte termijn -na datum afspraak voor aflevering werd dit na vier dagen al gecanceld omdat er accessoires verkeerd waren geleverd of besteld, met als argument dat op korte termijn moeilijk zoiets is te regelen(wat een slecht argument is als de koper al bijna zes maanden wacht. -bij tweede poging tot aflevering zijn er nog steeds onderdelen niet aanwezig -bij aflevering zelf moeten constateren dat spullen niet in de auto aanwezig zijn -bij aflevering betaalde reservelampenset met verkeerde lampen meegekregen. -bij aflevering wel winterwielen gemonteerd maar of zonder spanningscontroleventielen of deze zijn niet ingeregeld in de boordcomputer -ik had gezien de grote onderhoudsintervallen als service wel een litertje motorolie verwacht, maar helaas. -bij aflevering onjuiste factuur meegekregen op basis van koopovereenkomst oude model terwijl er een nieuw model werd geleverd waarin sommige accessoires anders geprijsd zijn. In de meegekregen onjuiste factuur stond ook nog eens de datum waarop de levering een week eerder zou hebben moeten plaatsvinden. Deze onjuiste datum werd op de factuur ook als ingangsdatum van diverse regelingen vermeld. Kortom een uitermate slechte beurt. Ik rijd al jaren Dacia maar dat komt door de auto zelf en niet door Dacia Nederland of haar dealer. Zo heb ik zelf moeten vragen of er nog compensatie te verwachten was wegens het veel te laat (overigens tot op de dag vandaag zonder welke opgaaf van redenen dan ook) leveren van een model auto wat ik in eerste instantie niet heb besteld. Waarna ik erachter kwam dat mensen die in september 2016 een Dacia besteld hadden (dus een maand na mijn bestelling) spontaan een aanbod ter compensatie hadden gekregen. Door toedoen van de verkoper kreeg ik bij wijze van uitzondering het zelfde aangeboden maar de spontaniteit was erg ver te zoeken.

H. Poppen

8
Sales

Review

Positief: Ik heb mijn Logan MCV begin aug.2016 besteld; toen was nog geen achteruitrijcamera leverbaar. Op mijn verzoek is die op het gewijzigde type wel geleverd. De bestelling voor een Prestige Bifuel is omgesleuteld naar een aangeklede Laureate; dat is goed gedaan; ik miste niets aan opties uit mijn bestelling. Nieuwendijk was wel vergeten de winterbanden en de extra accessoires te bestellen. De winterbanden konden ze direct oplossen, de skidragers en de organizer staan nog in bestelling. (In mijn geval geen groot bezwaar).

H. Duijster

10
Sales

Review

Alles was top geregeld

E.A. van der Westen

10
Sales

Review

Ben zeer tevreden over de verkoper en de service

G. Bol

10
Sales

Review

Prima ontvangst en goede uitleg en duidelijke offerte.

C. Bankersen

8
Sales

Review

Nette dealer en aardige en behulpzame medewerkers.

F. Penning

10
Sales

Review

Wij zijn zeer tevreden over de aflevering er was een zeer persoonlijke behandeling met begrip voor onze situatie want mijn vrouw was 7 dagen eerder plotseling overleden ik had garage Nieuwendijk daar al eerder over geïnformeerd iedereen daar was vol medeleven en begrip voor onze situatie daarom heb ik ook al de medewerkers persoonlijk bedankt ik hoop met deze informatie u van dienst te zijn. F.Penning

R.M. van der Willik

10
Sales

Review

Helemaal tevreden, Tim was duidelijk en wat was toegezegd is nagekomen, inclusief de verwachte levertijd

R. Jansen

10
Sales

Review

Autobedrijf Nieuwendijk in Aalsmeer, in casu de adviseur, zijn prima bevallen. Echter de bestelling bij Dacia en de informatievoorziening vanuit de importeur lieten zeer te wensen over. De auto was besteld op 12 mei 2016 en afgeleverd op 17 januari 2017. In het dossier is duidelijk te lezen wat de problemen waren.

S. VAN BERGEN-BOON

10
Sales

Review

Eerstens heb ik de auto gekocht in Amstelveen. Tweede punt is dat ik al jaren Renault rijd en bij deze garage ben, die mij zeer goed bevalt om de technische vaardigheid en om de zeer klantvriendelijke houding van de mensen die er werken! Ik vind het daarom een vertrouwd gevoel om bij deze garage een nieuwe auto te kopen en via de heer van Oorde is dat op een zeer prettige manier verlopen.

W.H.P. Duwel

10
Sales

Review

Hartelijke ontvangst. Duidelijke uitleg. Goede service.

J. van Benthem

10
Sales

Review

Zeer positief

F.G. Berrier

10
Sales

Review

Prima ontvangen, goede service, goede informatie helaas een lange levertijd maar daardoor een luxere auto en die was het wachten waard.

Laura

10
Sales

Review

Mijn 1e Renault gekocht. Prima auto en goede sevice. 1 week na aanschaf bleek er iets mis met mijn achterkleo. Zonder problemen en zonder rekening in 20 minuten gerepareerd. Top!

Leo en Mary van der Elst

10
Sales

Review

Complimenten voor de goede service. altijd goed bereikbaar. Ook voor de afdeling: werkpaats een dikke 10 !

Johanna

10
Sales

Review

Fantastisch was dat feest in Aalsmeer. Ga nooit meer naar zo’n feest want weet nu al dat het niet aan jullie feest jl.23 okt. kan tippen. ER ZIJN GEEN WOORDEN VOOR! Wat geweldig dat jullie ook klanten hadden uitgenodigd. Chapeau ! HEEL VEEL DANK!

McConnell

10
Sales

Review

Service and manner in which I was welcomed and dealt with were superb.

De Vries

10
Sales

Review

Hebben vorig jaar (mei 2014) een occassion Renault modus gekocht. Deze auto was zeer goed en had heel weinig kilometers gereden. Dit jaar (maart 2015) hebben wij de auto verkocht en toen vroeg de koper zich af of de distributieriem al vervangen was, dit bleek nog niet te zijn gebeurd. Teruggegaan naar garage Nieuwendijk en gevraagd of zei hierin nog iets voor ons konden betekenen. George zei : ‘wij vervangen deze kosteloos voor jullie’, wat een service.een TOP-garage.

Dennis

10
Sales

Review

Onze auto wegens omstandigheden moeten wegdoen, door de mensen van de verkoop echt heel goed geholpen en alles met net dat beetje extra klantcontact en service. Ik ben meer dan tevreden, dit is echt een bedrijf dat een relatie opbouwt voor de toekomst. Ga zo door, hartelijk dank voor de hulp.

Harmsen

10
Sales

Review

Ik heb een gebruikte Renault Scenic aangeschaft bij de vestiging Lijnden, op een heel prettige manier geholpen en zeer tevreden over de service van Renault Nieuwendijk.

h.spek

10
Sales

Review

ik heb een dacia duster aangeschaft ,maar ben zeer te vrede over de aankoop en de afwikkelingen van de auto gr h.spek

Arie Bos

10
Sales

Review

Deze garage heeft perfect personeel, zeer deskundig en uiterst bekwaam en vriendelijk. Wij zijn zeer tevreden over de afhandeling van servicebeurten.Met vriendelijke groet, A.Bos

Fam. Van der Eslt

10
Sales

Review

Het moest rood zijn en het werd rood en automaat voor mijn vrouw. voor mijn zelf een mooie trafic gekocht. een aanwinst voor ons bedrijf. wij zijn heel tevreden met de tot nu toe geleverde service. ga zo door!

M. van Zaanen

8
Sales

Review

L.S., U hebt een demo-auto te koop met een nog onbekend aantal km. een Renault Grand Scenic met in het kenteken KHX. De auto is geprijsd voor E 26.950. Nou is een dergelijke auto elders te koop eveneens bij een Renault dealer met een vraagprijs van E 19.999. Graag verneem ik van u waar het prijsverschil van E 7.000,– in zit. Ik ben namelijk geïnteresseerd in iets dergelijks. Met vriendelijke groet,

M.Geerlings

8
Sales

Review

Heb september 2010 een Dacia logan besteld. Aflevering in februari 2011,ben zeer tevreden over deze auto.

De Bruijn

10
Aftersales

Zeer tevreden!

Zeer tevreden!

Patty Dzialiner

10
Aftersales

Super snelle service! Bedankt

Super snelle service! Bedankt

Astrid

10
Aftersales

Een dikke 5 sterren!

We zijn bij jullie geweest met een probleem met ons fietsenrek dat de fietsband klapt door de warmte van de uitlaat. Nu een nieuw fietsenrek gekocht bij jullie en de uitlaat aan gepast met een 45 graden eindstuk. We zijnnu in Spanje en alles is perfect gegaan. Geen problemen gehad en banden van fiets nog heel. Helemaal perfect dus. Een dikke 5 sterren. We zijn zeer tevreden over jullie en de service.
Groeten Astrid en Jeroen

S van Baarsen

10
Aftersales

Vijf sterren waard!

Gisteren een lamp vervangen en vriendelijk ontvangen en een koffie aangeboden en na de koffie was mijn auto weer in orde dat is voor mij ook vijf sterren waard.

Hans G

10
Aftersales

Zeer tevreden!

Normaal klant bij Nieuwendijk Zaandam. Mijn auto had schade aan stuurinrichting rechter voorwiel. Op vrijdag 31 december gebeld met garage Zaandam maar werd doorgeschakeld naar centrale die vertelde dat de komende tijd bij mijn garage geen plaats was voor reparatie. De eerste mogelijkheid voor reparatie was bij Nieuwendijk Amsterdam West op vrijdag 7 januari gelijk afspraak gemaakt. Op donderdagmiddag 6 januari auto gebracht. Bijzonder vriendelijke ontvangst en de receptie zou die dag nog kijken wat er aan de hand was zodat vrijdag gelijk begonnen kon worden met reparatie. Vrijdagmorgen werd ik gebeld met kostenopgaven en na mijn akkoord is de reparatie uitgevoerd en was de auto omstreeks 15.00 uur weer gereed. Bij het ophalen van de auto werd uitvoerig door de receptie uitgelegd welke werkzaamheden waren uitgevoerd en liet men het onderdeel zien dat beschadigd was en is vervangen. De auto bleek, zoals ook bij garage Zaandam wordt gedaan, zowel van binnen als buiten te zijn schoongemaakt. Personeel uiterst vriendelijk en namen de tijd zowel bij het brengen van de auto als bij het ophalen. Daarbij wil ik ook opmerken dat ik zeer tevreden ben met mijn garage Nieuwendijk Zaandam!

Hans G

10
Aftersales

Review

Normaal klant bij Nieuwendijk Zaandam. Mijn auto had schade aan stuurinrichting rechter voorwiel. Op vrijdag 31 december gebeld met garage Zaandam maar werd doorgeschakeld naar centrale die vertelde dat de komende tijd bij mijn garage geen plaats was voor reparatie. De eerste mogelijkheid voor reparatie was bij Nieuwendijk Amsterdam West op vrijdag 7 januari gelijk afspraak gemaakt. Op donderdagmiddag 6 januari auto gebracht. Bijzonder vriendelijke ontvangst en de receptie zou die dag nog kijken wat er aan de hand was zodat vrijdag gelijk begonnen kon worden met reparatie. Vrijdagmorgen werd ik gebeld met kostenopgaven en na mijn akkoord is de reparatie uitgevoerd en was de auto omstreeks 15.00 uur weer gereed. Bij het ophalen van de auto werd uitvoerig door de receptie uitgelegd welke werkzaamheden waren uitgevoerd en liet men het onderdeel zien dat beschadigd was en is vervangen. De auto bleek, zoals ook bij garage Zaandam wordt gedaan, zowel van binnen als buiten te zijn schoongemaakt. Personeel uiterst vriendelijk en namen de tijd zowel bij het brengen van de auto als bij het ophalen. Daarbij wil ik ook opmerken dat ik zeer tevreden ben met mijn garage Nieuwendijk Zaandam!

John Willeboordse

10
Aftersales

Niks meer te wensen!

Vriendelijke mensen. Goede uitleg. Komen nog advies geven. Van te voren een raming gegeven van de kosten. Free wifi en lekker koppie koffie. Wat wil je nog meer?

Hanselaar

10
Aftersales

Zeer professioneel

Zeer professionele ontvangst en service bij aanvraag onderhoudsbeurt.

Ron Wezenberg

10
Aftersales

Top service!

Ik belde voor een lekker band, kon direct langskomen en 30 minuten was deze weer klaar.
Top, bedankt

Gerard Beij

10
Aftersales

Voelt als thuiskomen

Vandaag voor de eerste onderhoudsbeurt langs geweest in Lijnden. Ontvangst was weer als vanouds super vriendelijk. Daarna ff lekker staan te praten met Arnold(Lauret). Voelt echt als thuis komen. Auto was geheel voorzien van desinfecterend plastic wat door personeel werd verwijderd voor weg rijden. Ook was de auto nog gratis gewassen en van binnen schoon gemaakt. In 1 woord geweldig!!!

J.L.M. van den Heuvel

10
Aftersales

Review

Personeel die je ontvangt zijn vriendelijk en hebben tijd voor vragen

T. van Haastrecht

10
Aftersales

Review

Artikel dat ik nodig had moest besteld worden, een dag later kon ik het ophalen

F.J Helling

8
Aftersales

Review

Zeer verrast dat wij een nota hebben ontvangen voor het laten kijken naar een storing die nog verholpen moet gaan worden. Niet erg netjes!

D.A.J. Tol

10
Aftersales

Review

Prima en vriendelijk geholpen

G.K. Pielage

10
Aftersales

Review

In een woord prima. Geen gedoe. Goede service en ze doen wat ze beloven. Prima

F.J. van Stoltz

10
Aftersales

Review

Betrouwbaar

A.M.H. Caspers

6
Aftersales

Review

Omdat het probleem blijft bestaan vind ik het moeilijk. Heb het gevoel een lastige klant te zijn

J.J Jaspers

10
Aftersales

Review

Professioneel en vriendelijk

Review via Renault.nl

8
Aftersales

Review

Goéd

S. Bergmans

10
Aftersales

Review

Kundige en eerlijke mensen die willen meedenken met de klant

A.M. Duringshoff Smit

10
Aftersales

Review

Altijd eerlijk en duidelijk advies

M van Leeuwen

8
Aftersales

Review

Goede ontvangst. Leenfiets, schrik altijd wel weer van de hoogte van het bedrag. Zal weing aan te doen zijn.

L.M Hensing

10
Aftersales

Review

Vriendelijke service, alert op vragen en verzoeken van de klant

M. Boegman

8
Aftersales

Review

Tevreden over benadering en uitleg over de kosten en wat er gedaan moest worden aan de auto

R. van Wagtendonk

10
Aftersales

Review

Zoals altijd een vriendelijke ontvangst, goed advies en prima afhandeling

C.D. Wegman

8
Aftersales

Review

Prima

H.A. Heuting

10
Aftersales

Review

Goede service en klant vriendelijk

J. Zandvoort

8
Aftersales

Review

De verwachte reparatie duur van 1,5 uur betekende wel het niet beschikbaar van de eigen auto voor éen dag. Dat had anders gekund.

J.B.M Broeders

8
Aftersales

Review

Op zich prima; duurde echter langer dan verwacht.

C.M. van der Jagt

10
Aftersales

Review

Altijd klant vriendelijk en behulpzaam.

C. Butter

8
Aftersales

Review

Gewoon goed

E.M. Kamer

10
Aftersales

Review

Zeer deskundig en vriendelijk.

J. Jongma

10
Aftersales

Review

Vertrouwd en betrokken.

P. Hartog

8
Aftersales

Review

Over het algemeen goede informatie en goede ontvangst.

W. Berghoef

10
Aftersales

Review

Wij zijn zeer tevreden over de mensen die alles weer opgelost hebben.

Review via Renault.nl

8
Aftersales

Review

Fijne garage

C. van Blaaderen

8
Aftersales

Review

Prettig geholpen

M. de Boer

8
Aftersales

Review

Ik maakte een afspraak voor een onderhoudsbeurt. Deze zou ongeveer €169,- gaan kosten. Dat de rekening vervolgens het dubbele was terwijl ze een aantal dingen zelfs hadden geschrapt was voor mij een grote schok. Verder ben ik absoluut heel vriendelijk te woord gestaan over het waarom.

G.P. Gal

8
Aftersales

Review

Nooit klachten

J.J.M. Brünemann

8
Aftersales

Review

Dit keer was het alleen een APK keuring. Waar ik zeer tevreden over ben dat ze van te voren al tegen je zeggen wat de kosten zijn.

P.M. Kemenade

10
Aftersales

Review

Deskundig advies prima service

T. Jansen

8
Aftersales

Review

Goed en vriendelijk geholpen

Review via Renault.nl

10
Aftersales

Review

Professioneel en vakkundig. Auto kon direct gemaakt worden zonder afspraak

Review via Renault.nl

8
Aftersales

Review

Vriendelijk en deskundig geholpen

Review via Renault.nl

10
Aftersales

Review

Prima, Bijzonder klantvriendelijk

Review via Renault.nl

8
Aftersales

Review

Ik heb een positieve ervaring opgedaan bij Autobedrijf Nieuwendijk.

J.P.A. van der Linden

8
Aftersales

Review

Na een verschrikkelijke dip a.g.v. zeer hinderlijk geluid bij het afremmen van de wagen (en steeds weer terug gaan naar de garage zonder goed resultaat nadat overigens nieuwe schyfremmen en blokken waren geplaatst, is het vertrouwen langzamerhand weer terug gekomen

E. van 't Land

10
Aftersales

Review

Prima service en aardig personeel

Kenco Maritieme Electronica

10
Aftersales

Review

Simpel het beste autobedrijf waar ik ooit zaken mee heb gedaan. Persoonlijk vriendelijk en heldere afspraken en nette prijzen.

B. Steen

8
Aftersales

Review

Niks mis mee

H. Schreijer

10
Aftersales

Review

Mijn ervaring met Autobedrijf Nieuwendijk is al al reeds jaren goed

I.G. Gadiot-Oosterhof

10
Aftersales

Review

Vriendelijk, adequaat

J.T.C. Leliveld

10
Aftersales

Review

Prettige ontvangst en behulpzame mensen

M.M. Jesse

10
Aftersales

Review

Het is altijd een warm bad waar je in komt bij Nieuwendijk

T. Toele

10
Aftersales

Review

Vriendelijk luisteren goed naar de klacht en verhelpen dat goed. Komen dus hier ook graag terug.

R. van der Hulst

10
Aftersales

Review

Zeer vriendelijk personeel, altijd bereid om mee te denken

I. Soenarto

10
Aftersales

Review

Snelle oplossing voor het repareren/vervangen van een achterband

R.H. Vliet

8
Aftersales

Review

Ik werd op een goede en vriendelijke manier geholpen. En ik ben tevreden over de reparatie voor zover ik het kan beoordelen, het ziet er als nieuw uit!

T. Sondaar

10
Aftersales

Review

Goede en duidelijke uitleg probleem auto. Duidelijke offerte, en snel opgelost

W. Schrama

10
Aftersales

Review

Gewoon goed geregeld. Was maar een kleinigheidje.

Review via Renault.nl

8
Aftersales

Review

Goede service duidelijke afspraken en kosten waren inzichtelijk

J.C. de Haas

10
Aftersales

Review

Altijd vriendelijk, prima autobedrijf

J. de Fockert

10
Aftersales

Review

Prima verzorgd

H.J. Hirsch - Graafmans

10
Aftersales

Review

Jullie leveren constant een hoge kwaliteit. Het goede persoonlijke contact wordt zeer op prijs gesteld.

J Stuve

8
Aftersales

Review

Snel diagnose gesteld. Binnen een uur was het probleem (weerstand aanjager kapot) verholpen.

P.T. Hoffman

8
Aftersales

Review

Diagnose altijd (in tegenstelling tot vestiging Hoofddorp) 100%

Review via Renault.nl

10
Aftersales

Review

Ik ben zo perfect geholpen, echt super de luxe. Een dikke tien voor dit bedrijf. Hele goeie vervangende auto gekregen, top.

Review via Renault.nl

10
Aftersales

Review

Prettige en uitstekende service.

P.M. de Groot

10
Aftersales

Review

Goede service

A.J.M. Hofstra

10
Aftersales

Review

Wordt altijd goed ontvangen, weten precies wie je bent dat schept wel een vertrouwens band.

B Meegdes

8
Aftersales

Review

Prettig zoals altijd.

E. Lin-Dijkstra

10
Aftersales

Review

Altijd prima service en vakkundige mensen.

W. Kuijer

8
Aftersales

Review

Ik ben tevreden maar er moet altijd nog iets blijven om alert te blijven.

Review via Renault.nl

10
Aftersales

Review

Snel en correcte afhandeling

M.R. de Ree

8
Aftersales

Review

Vriendelijk en vakkundig

T. de Vroomen

10
Aftersales

Review

Vriendelijk en behulpzaam en attent

H. Horn

10
Aftersales

Review

Zeer klantvriendelijk, altijd voldoende uitleg. Ontvangst met koffie.

H. Oostweegel

10
Aftersales

Review

Wij werden zeer goed te woord gestaan.

H. Teerink

8
Aftersales

Review

Transparant

I. Weijtze

8
Aftersales

Review

Rustig en relaxte sfeer. Duidelijke omschrijving wat de verbeterpunten en goede punten aan de auto zijn

M.A. Autar

6
Aftersales

Review

Ik dacht dat de keyless entry en keyless go van mijn pas aangeschafte occasion (bij Munsterhuis Almelo) Grand Scenic 2012 het niet deed en geherprogrammeerd moest worden. Na een afspraak en een half uur onderzoek meldde men mij dat deze functie helemaal niet op deze auto ziet en dat je dit ook kunt zien omdat er anders een knop op de handgreep had moeten zitten. Dan denk ik, als je dat weet, dan kun je toch zelf ook in één oogopslag zien dat die knop er niet op zit. Waarom moet dit dan een half uur duren en een nota van 46 euro opleveren?

M.J.M. Koomen

8
Aftersales

Review

Goede sevice en zeer klant vriendelijk.

B.A. de Rijk

10
Aftersales

Review

Goede ervaring , juiste tijdafspraken, goede aflevering.

E. de Vries

10
Aftersales

Review

Prima!

A. Groeneweg

10
Aftersales

Review

Klantvriendelijk, snel en duidelijk

A. Kreike

8
Aftersales

Review

Behulpzaam

C Rutgrink - Perk

10
Aftersales

Review

Dik tevreden

H.C.H. Hopstaken

8
Aftersales

Review

Ben gebeld dat er extra werkzaamheden waren en vroegen toestemming. Top. Deze keer was de auto, ondanks die extra werkzaamheden, op tijd klaar. Bij de vorige 2 bezoeken was de auto niet klaar op de afgesproken tijdstippen.

M.C. Vissers

10
Aftersales

Review

Betrouwbaar, klantvriendelijk, goede en snelle service

M.E. Hoevertsz

10
Aftersales

Review

Mijn ervaring is, dat ik bij elk bezoek met een vertrouwd gevoel de garage binnen loop.Vriendelijk en deskundig personeel in dienst hebben, waar wij samen rustig kunnen overleggen wat er gerepareerd moet worden.

R.E.C. Lemaire

10
Aftersales

Review

Vriendelijke mensen, iedereen groet (ook monteurs en verkopers (!)), oplossingsgericht, service gericht, nette afhandeling van problemen.

R.F. Hamersma

10
Aftersales

Review

Altijd een vriendelijk en warm welkom , service staat no. 1 bij nieuwendijk. top

G.L. Hogenboom

8
Aftersales

Review

Onderhoud en APK keuring naar volle tevredenheid uitgevoerden keurig op tijd klaar.

H.A. van der Wal

8
Aftersales

Review

Snel, goed en professioneel geholpen

M.C. van Esveld

10
Aftersales

Review

Problemen goed opgelost en er werd goed geluisterd. Altijd vriendelijk.

Dekono

10
Aftersales

Review

Correct, werken op tijd en altijd vervangend vervoer.

Willemsen .

10
Aftersales

Review

Vriendelijk, vakkundig en snelle behandeling.

Toplife Dietcentre Uithoorn

10
Aftersales

Review

Probleem werd snel en vakkundig verholpen

A. Burger

10
Aftersales

Review

Ontvangst goed, onderhoudsbeurt goed. Uitleg goed.

G. Uilenberg

10
Aftersales

Review

Echt familie bedrijf met mensen die er al heel lang werken je voelt je er thuis

H. Wilhelm

8
Aftersales

Review

Goed

H.W.N. Pannekoek

10
Aftersales

Review

Doe ik niet

L.H. Kukenheim

10
Aftersales

Review

Ik ben al ruim 10 jaar een zeer tevreden klant! Het volgende geldt niet voor het personeel maar voor de hogere organisatie: Ik vond het zeer klantonvriendelijk dat ik voor een te bestellen autosleutel 100 euro moest aanbetalen. Het is me goed uitgelegd, maar toch….

M. Kleiss

10
Aftersales

Review

Zeer goede service

P. Maarsen

10
Aftersales

Review

Goed en snel geholpen

P. Vissers

8
Aftersales

Review

Prima, met goede oplossing van bestaand probleeem

P.H.M. Baas

10
Aftersales

Review

Vertrouwen

T. Verhaart

4
Aftersales

Review

Onduidelijkheid over rekening. Uiteindelijk mij niet bekend wat er nou gedaan is.

Review via Renault.nl

8
Aftersales

Review

Konden probleem niet vinden

Review via Renault.nl

8
Aftersales

Review

Prima garage. Prettige, hulpvaardige ontvangst en afwerking defect.

R. Kliphuis

10
Aftersales

Review

Klantvriendelijk, vakkundig gewoon tevreden!

C.M.M. van der Zanden - Bosma

8
Aftersales

Review

Prima, duidelijk, ben verder leek dus geen verstand van technische zaken maar voelt goed en heb vertrouwen

M.M. de Kok

10
Aftersales

Review

Alles netjes volgens de vooraf berekende en geplandewerkzaamheden verzorgd en uitgevoerd.

A.C. Flore

10
Aftersales

Review

Alle service was perfect, houden zo!!

E. Luinge

10
Aftersales

Review

De cijfers zeggen genoeg. Niets op aan te merken, vriendelijk, kundig snel. Overleg met de klant.

G.J.W. Honselaar

8
Aftersales

Review

Zoals aangegeven tevreden en goed gevoel over ontvangst en vertrek aan de balie

M.F.A. Schijf

10
Aftersales

Review

Was een vreemd probleem kregen ze de eerste 2x niet opgelost daarna dag gepland om het probleem op te lossen dat is gelukt , heel goed behandeld ook met de rekening zeer netjes opgelost

P.J.J. Groeneveld

10
Aftersales

Review

Alles gaat goed

Review via Renault.nl

8
Aftersales

Review

Ik werd goed geholpen, alleen de rekening viel wat tegen, bijna € 600,– voor een onderhoudsbeurt, wel inclusief 1 nieuwe band vn €80,– blijf ik veel geld vinden, als de auto bijna 2 jaar oud is

L. van Echteld - Willems

10
Aftersales

Review

Iedereen is vriendelijk en behulpzaam. De opgegeven wachttijd werd niet overschreden en de koffie/leeshoek is schoon en prettig. Een prima bedrijf.

J.H. Schoemaker

10
Aftersales

Review

Dit was mijn eerste auto van u en het contact was goed.

K. de Jong

8
Aftersales

Review

M.b.t. de geleverde diensten zijn wij tevreden, maar het magere vijfje wordt veroorzaakt door het volgende. De oorspronkelijke omlijsting van de achterkentekenplaat is zonder overleg verwijderd en vervangen door een omlijsting met de firmanaam NIEUWENDIJK. De kentekenplaatomlijsting welke oorspronkelijk op de auto zat is/was voorzien van de firmanaam van de leverancier STAM uit Amersfoort. Wij zouden deze graag weer gemonteerd zien. Of worden wij beloond door Nieuwendijk nu we voor hen reclame rijden of een bijdrage leveren aan hun naamsbekendheid. Wij vernemen dit graag.

A.M. Zegwaart

10
Aftersales

Review

Het ging om de zomercheck. Daarvoor was door de Renault-service, die er binnen twintig minuten was, een voorband vervangen door het reservewiel. Oude wiel kwam in de kofferbak terecht. Bij de zomercheck is vergeten dat weer onder de auto te hangen. De service bij Nieuwendijk is heel goed, dus een enkele keer een foutje is te vergeven. Er werden ook veel excuses gemaakt.

J.E Castenmiller

10
Aftersales

Review

Hun verzorging van mijn auto geeft mij rust

J.M.G Koenen -Jonker

10
Aftersales

Review

Gewoon een no nonsense bedrijf. Waar je rustig, vriendelijk en op nette manier te woord wordt gestaan. Nooit geen moeilijkheden mee gehad.

S. Verbeek

10
Aftersales

Review

Een kundige en snelle diagnose van mijn vragen

Review via Renault.nl

8
Aftersales

Review

Goed en snel geholpen. Zeer adequaat op de hoogte gebracht van de items die moesten worden gedaan.

A.A. den Braber

10
Aftersales

Review

Goed

A. Jansen

8
Aftersales

Review

Het is wat ver weg maar wij zijn zeer tevreden dus blijven wij daar

M. Egberts

4
Aftersales

Review

Nieuwe auto….Krakend geluid. Er is een brief geschreven. Geen schriftelijk antwoord terug. Aan de auto zijn onderdelen vervangen…Nergens een nota van. Blijkt op 1 mei j.l een reparatie uitgevoerd te zijn en niet gemeld. Auto afgeleverd met krasjes. Word gezegd dat het gebruikers krassen zijn. Ik ben niet tevreden. Het gaat wel over een auto van 12.000€ gekocht eind oktober 2016.

Review via Renault.nl

10
Aftersales

Review

Vriendelijke en accurate service

Review via Renault.nl

10
Aftersales

Review

Helemaal geweldig. De reparatie aan mijn auto moest plotseling plaats vinden. (Er was geen afspraak gepland). Er werd direct gehandeld. Ik werd persoonlijk uitstekend behandeld. Zo wens je in elke winkel/zaak geholpen te worden.

G.J. van der Wel

10
Aftersales

Review

Vakkundig en behulpzaam

Review via Renault.nl

8
Aftersales

Review

Gevraagd om offerte, deze werd in de afspraak meegenomen! Is later hersteld.

L. van Drie

8
Aftersales

Review

Duidelijke communicatie, vakkundig, vriendelijk personeel.

D.C.K. Sumter

10
Aftersales

Review

Zakelijk, maar toch persoonlijk. Begrip voor de klant met een kleinere portemonnee.

W. Janssen

10
Aftersales

Review

Nog geen nare ervaring gehad met deze garage alleen maar positief.

A.P. Duivesteijn

8
Aftersales

Review

Prima, persoonlijk contact en kreeg informative over de nieuwe megane, zou een offerte ontvangen en mijn huidige megane dan inruilen. Beetje jammer dat ik deze offerte nooit ontvangen heb. Ben nu bezig met een andere offerte bij een andere dealer.

I. Salman

10
Aftersales

Review

Fijne garage met vriendelijk en kundig personeel. Klein minpunt dat de leenauto die ik zou krijgen er niet was. Belletje vn tevoren voor overleg was netjes geweest.

P.A.J. Glasbergen

10
Aftersales

Review

Ik ben erg te spreken over de benadering. Ik word gekend. En dat terwijl ik bepaald niet de grootste klant ben …

R. Henshys

10
Aftersales

Review

Geweest voor onderhoud van mij Renault. Geen spannende dingen. Werd netjes begroet, kosten duidelijk en alles volgens afspraak. De auto stond zelfs gewassen voor de deur toen ik hem kwam ophalen, hoe leuk is dat 🙂

J.W. Swaan

10
Aftersales

Review

Prettige sfeer. Heel prettige mensen.Ik heb mijn tijd gebruikt om in het winkelcentrum wat zaken te doen. Ik had ook alle tijd. Het is ook een erg prettige auto ! Het bevalt mij bij U altijd heel goed.

D. van der Hoorn

8
Aftersales

Review

De balie is te ver na deur waardoor het even duurt voordat je aangesproken word. Je voelt je een beetje verloren rondlopen. Dan komt er nog autoverkoper in pak, en pak schept afstand en is nergens meer voor nodig in 2017.

A.E.N. Brouwer

8
Aftersales

Review

Gewoon altijd vriendelijk personeel

M.C.S.E. Trim-van Buuren

10
Aftersales

Review

Voor zomercheck alles volgens afspraak keurig op tijd

E.H. van der Schinkel

6
Aftersales

Review

Ik heb een nieuwe auto waarvan de box in het linker voorportier resoneerd. De box is vervangen, maar dat heeft het probleem niet opgelost.

R. de Boer

10
Aftersales

Review

Het is een goed bedrijf met prettige en getalenteerde medewerkers.

PWNEXT B.V.

10
Aftersales

Review

Klantgericht, vriendelijk, persoonlijk

A. Bruining

10
Aftersales

Review

Ben zeer tevreden kan altijd zomaar langs komen als er iets is. en mijn nieuwe ruitenwissers zaten er zo op. en ook nog mijn nieuwe telefoon gekoppelt aan de R-Link, wat mij zelf niet lukte. goed service. ben heel tevreden. vind dit ook heel belangrijk als ik een auto koop.

A.A. Reinbergen

10
Aftersales

Review

Correct snel en binnen de afgesproken tijd alles geregeld.

B.S. Vieijra-Pront

10
Aftersales

Review

Tevreden

C.F. van Haastrecht

8
Aftersales

Review

Goede service met monteren. Ik wens niet gebeld te worden voor een eventuele nieuwe auto.

E. Wildeman

10
Aftersales

Review

Top

H. Schreurs

10
Aftersales

Review

Zoals altijd ben ik weer heel fijn geholpen door de mensen van Renault Nieuwendijk Uithoorn.

P. Meermans

8
Aftersales

Review

Prima, even wachten maar toen werd het gedaan

Y.T. van der Heide

10
Aftersales

Review

Tevreden

S. van Hoeve

10
Aftersales

Review

Ik ben al jaren zeer te vrede over autobedrijf Nieuwendijk in lijnden

E.J. Reyntjes Hogervorst

10
Aftersales

Review

Gewoon een goede garage

Review via Renault.nl

8
Aftersales

Review

Goed geholpen. Echter zouden meer vervangende voertuigen handig zijn.

G. de Wit

10
Aftersales

Review

Ik werd zeer snel geholpen. Ik was doorverwezen naar deze garage voor een nieuwe buitenspiegel. Mijn komst was al aangekondigd en de spiegel lag al klaar. Top service.

G.R. Schifferling

10
Aftersales

Review

Vakkundig

M.A. Visser

10
Aftersales

Review

Er wordt serieus naar je klachten geluisterd en met je mee gedacht. Het voelt vertrouwd.

M.G.R. Grimbergen - Driessen

10
Aftersales

Review

Prettige ontvangst; efficient en vriendelijk.

R. Piket

10
Aftersales

Review

Superservice

Review via Renault.nl

8
Aftersales

Review

Helemaal goed.

Review via Renault.nl

10
Aftersales

Review

Tevreden over de betrokkenheid

E van der Linden

10
Aftersales

Review

Prettige ontvangst, vriendelijk

S.J. van Geijlswijk

10
Aftersales

Review

Goede service mbt vervangend vervoer, binnen de afgesproken tijd was de auto vakkundig hersteld.

Lotisico B.V.

10
Aftersales

Review

Ik vind iedereen zeer vriendelijk en behulpzaam en ik heb er vertrouwen in dat wat ze extra willen uitvoeren naast de beurt ook echt nodig is. Over de prijzen wordt duidelijk gesproken.

G. Rouwenhorst

10
Aftersales

Review

Onderhoudsbeurt volgens afspraak verlopen, ik had een vraag mbt reinigen benzinesysteem omdat ik met name op gas rij, en amper korte afstanden. Op advies systeem gereinigd.

G.J. Ridderbos

10
Aftersales

Review

Klantvriendelijk, duidelijk in informatie, komen afspraken na, aardig

W Blauwhof

10
Aftersales

Review

Wij zijn vlot en goed geholpen, we hebben een goed gevoel over deze garage.

Int. Milieu Serv. Org. 'Imso'

10
Aftersales

Review

Snelle service en duidelijke afspraken ook over de garantie.

K. Streefkerk

10
Aftersales

Review

Ga zo door

W.B. Somhorst

10
Aftersales

Review

Ik wordt bij deze garage vakkundigen en zeer klantvriendelijk geholpen. Vragen worden zonder meer duidelijk beantwoord. Ik heb een groot vertrouwen in de deze garage en garagemedewerkers.

Review via Renault.nl

10
Aftersales

Review

Ik word altijd heel prettig geholpen. Er wordt goed meegedacht en naar me geluisterd.

G. de Fockert

10
Aftersales

Review

De dynamo moest vervangen worden super service op zaterdag gedaan. ( super)

N.L.G. de Bruijn

10
Aftersales

Review

Klant vriendelijk en deskundig

A.J. Heerma van Voss

10
Aftersales

Review

Heel prettig en vakkundig

E.D. Vink

8
Aftersales

Review

Goede service

P. Ramkema

10
Aftersales

Review

Goede ontvangst en snelle service

R.A. Leideritz

10
Aftersales

Review

Adequaat, goede kwaliteit, behulpzaam

Review via Renault.nl

10
Aftersales

Review

Positief

Review via Renault.nl

8
Aftersales

Review

Tevreden!

Review via Renault.nl

8
Aftersales

Review

Geen op of aanmerkingen

J.J. in 't Hout

10
Aftersales

Review

Dik tevreden

L. de Lange

8
Aftersales

Review

Goed en correct, zoals het hoort

R.A. de Koning

10
Aftersales

Review

Prettig proffesioneel.

A. Bredius

10
Aftersales

Review

Super klantvriendelijk, snelle reparatie. Ik ben een tevreden klant

H. Dollee

8
Aftersales

Review

Vervanging distributieriem na 6 jaar, terwijl de km stand rond de 65.000km staat. Normaal pas na 120.000 km. Hetzelfde geldt voor de accu, moest volgens de uitdraai vervangen worden, terwijl de motor direct startte na enige maanden te hebben stil gestaan. Totale kostenplaatje ronde 650 Euro.i

N.T. Eveleens

8
Aftersales

Review

Mijn ‘extra’ bezoek op zaterdagochtend had vermeden kunnen worden als de garage het wisselen van de banden goed had afgerond.

J.J. van 't Wout

10
Aftersales

Review

Mijn reactie is wat verlaat wegens vakantie in Frankrijk, maar ik ben zeer tevreden over de service en vriendelijkheid bij Nieuwendijk

H.P.M. Santen

10
Aftersales

Review

Vollledig tevreden

J. Roos

10
Aftersales

Review

Ik ben zeer tevreden

L.M. zum Zum Vorde Sive Vording

10
Aftersales

Review

Door personeel snel na pech geholpen. Jammer dat sommige onderdelen uit het buitenland moeten komen, een dag extra wachten.

T. de Boer

10
Aftersales

Review

Vriendelijk en prima geholpen

Veenendaal

10
Aftersales

Review

Ze staan me altijd heel vriendelijk te woord en zijn altijd erg hulp vaardig goede ervaring

G.S. Ahmadzay

10
Aftersales

Review

Ik ben tevreden

J.M. Duivenvoorden

10
Aftersales

Review

Precies zoals het moet. Geen gezeur, doen wat is afgesproken en voor de klant de beste oplossing. Voorbeeld. Ik dacht nieuwe ruitenwissersnodig te hebben, blijkt dat ze alleen schoongemaakt hoefden te worden. Dat geeft vertrouwen.

N.G. Naert

10
Aftersales

Review

Perfect

Review via Renault.nl

8
Aftersales

Review

Was prima

I. de Vries

10
Aftersales

Review

Snelle service en erg attent – de auto is spontaan gewassen!

H.C.J. Klijn

10
Aftersales

Review

Prima garage met leuke vriendelijke mensen

J.H.M. Mense

8
Aftersales

Review

Prima service en klantvriendelijkheid.

L. Valk

10
Aftersales

Review

Prima ervaring, wat ik Niet netjes vond was dat ze hun eigen naambord onder mijn nummerplaat hebben gezet (door andere te vervangen) zonder dit te vragen!

P.J. Roof

8
Aftersales

Review

IN DE 17 JAAR DAT IK BIJ DEZEFIRMA KOM BEN IK ALTIJD NA TEVREDENHEID GEHOLPEN , ZOWEL BIJ DE WEKPLAAATS ALS IN DE SHOWROOM BIJ AANSCHAF VAN EEN ANDERE AUTO.HET LAATSTE BEZOEK WAS VOOR DE ZOMERCHECK. ZE HEBBEN OP EIGEN VERZOEK DE RUITENWISSERS VERVANGEN EN BINNEN HET UUR KON IK WEER OP WEG.

Review via Renault.nl

8
Aftersales

Review

Prettige service!

A.F. Verhaar

10
Aftersales

Review

Klantvriendelijk en oplossing gericht. Wel graag bij vervangend vervoer gelijkwaardige auto mee geven.

D.A.J. Tol

8
Aftersales

Review

Prima service

E. Bosveld

8
Aftersales

Review

Helemaal goed

W. Groeneveld

8
Aftersales

Review

Heel goed

Review via Renault.nl

8
Aftersales

Review

Probleem gedeeltelijk opgelost. Lijkt of men mij niet helemaal geloofd

Review via Renault.nl

10
Aftersales

Review

Ik ben helemaal tevreden over de beurt, het enige wat ik jammer vind is dat de auto niet even uitgezogen was en gewassen toen ik hem kwam halen, als je € 1000,00 uitgeeft dan is dat denk ik een kleine moeite.

Warmenhoven de Joode

8
Aftersales

Review

Goede onvangst. Zijn op de hoogte gesteld van de extra kosten van de onderhoudsbeurt. Alles is goed uitgevoerd. Netjes afgehandeld, zoals altijd. Wij hebben geen klachten of problemen met deze garage. Als er iets is, kunnen wij meteen langs komen om te kijken of het gelijk opgelost kan worden.

A. Eveleens

10
Aftersales

Review

De actieve benadering om een afspraak te maken voor de APK/onderhoudsbeurt stel ik zeer op prijs. De ontvangst en verdere afhandeling is keurig. De informatie over de te verrichten acties aan de auto is prima. Kortom, zeer tevreden!

M.E. van Bunningen - Tromp

10
Aftersales

Review

Ben keurig te woord gestaan, hebben een luisterend oor, en denken met je mee. Dus ik ben heel tevreden over Autobedrijf Nieuwendijk.

P. Ter Wengel

10
Aftersales

Review

De afspraak ging zonder probleem, de ontvangst was , zoals ik gewend ben van Renault Nieuwendijk , zéér hartelijk en ook werd mij een kopje koffie aangeboden en toen ik de auto af kwam halen was alles conform de afspraak .

E. Hoogendoorn

10
Aftersales

Review

Hebben verleden jaar een stekker voor de trekhaak er onder laten zetten de vraag aan hun was om de stekker naar voren te plaatsen geen probleem service!

G.P. Schönhage

8
Aftersales

Review

Over het algemeen zijn we zeer tevreden. Alleen kreeg ik een auto mee waar ik 24.euro voor moest betalen, waar ik 6. Km.totaal mee gereden heb. daar was ik het niet mee eens.

W.H. Vink

10
Aftersales

Review

Vakkundig en vriendelijk

A. de Groot

8
Aftersales

Review

Ben zeer tevreden goeie kwaliteit vriendelijk personeel en duidelijk advies

A.S. Bogie

8
Aftersales

Review

Ben al 17 jaar klant en dus best wel tevreden. Alleen is mij de Renault-pas, waarvoor ik heb betaald (ca 4 weken geleden), nog steeds niet opgestuurd!!! Slordig.

F. Peperkamp

10
Aftersales

Review

Vriendeijk en goede service en goede vakmanschap

Review via Renault.nl

8
Aftersales

Review

Herstel reparatie netjes verholpen

Review via Renault.nl

8
Aftersales

Review

Zoals altijd een prettige ervaring

A.C. van Workum

8
Aftersales

Review

Goed gedaan

P.G.M. van Geijlswijk

10
Aftersales

Review

Vriendelijk duidelijk atent.

M. de Ruijt

10
Aftersales

Review

De ontvangst is goed en verzorging erna is ook top. Vind het alleen raar dat bij een eerste beurt niet gelijk de olie plus filter wordt ververst. Na een paar maanden moet hij weer een beurt hebben. Des al niet te min wordt ik weer goed in de watten gelegd door Nieuwendijk garage 😉

P.A. de Hamer

8
Aftersales

Review

Goede afspraken prettige omgang met het balie personeel

Polyvisie Medica B.V.

8
Aftersales

Review

Alles verloopt redelijk soepel!

Rietbroek

10
Aftersales

Review

Vriendelijke en persoonlijke service

C. Baas

10
Aftersales

Review

Super fijn team, denken altijd mee

E. Prescher

10
Aftersales

Review

Prettige zaak en goed vakkundig onderhoud etc

M. Levenbach

10
Aftersales

Review

Gastvrij, dienstverlenend

M.I. Broese van Groenau

10
Aftersales

Review

Vriendelijk en vakkundig geholpen. De leenfiets trapt wel zwaar en is minder geschikt om er lange afstanden mee te fietsen. Het zou fijn zijn als ook de leenfiets meer comfortabel zou zijn.

M.W.S. Keizer

10
Aftersales

Review

Prima ga zo door

T. Verlaan

10
Aftersales

Review

Uitstekende service en vakkennis

Tanktechniek B.V.

8
Aftersales

Review

Goed

Dominicus

10
Aftersales

Review

Zeer goede service en klantvriendelijkheid!

A. Kersbergen

10
Aftersales

Review

Ik vind de medewerkers heel vriendelijk en behulpzaam

A. Schouten

8
Aftersales

Review

Vriendelijk en zeer behulpzaam personeel!

E. Elshout

10
Aftersales

Review

Prettig contact. Goede communicatie

H.P. Kasbergen

8
Aftersales

Review

Prima service en persoonlijke aandacht!

Review via Renault.nl

8
Aftersales

Review

Alles ging prima en vlot

D.J. Koch

10
Aftersales

Review

Mijn ervaring bij R. Nieuwendijk is altijd positief.

T.M. Kell

8
Aftersales

Review

Aardige mensen, goede ontvangst. Werd bij binnenkomst meteen geholpen. Duidelijke uitleg over de werkzaamheden die zijn uitgevoerd.

E.R. Boot

10
Aftersales

Review

Top service, klant gericht, denkend in oplossing

M. Dahan

10
Aftersales

Review

Prima garage. Klantvriendelijke en toegankelijke medewerkers.

M.A. Bothe

10
Aftersales

Review

Contact is prima. Open, realistisch. Oplossingsgericht. Ik ben nog steeds helemaal tevreden.

M.J.M Meijer

8
Aftersales

Review

Goed. Het enige minpunt was dat in de mail die ik heb ontvangen niet stond dat het vervangen van de distributieriem een enorme kostenpost was. Dat viel nogal rauw op ons dak. We hoorden het pas toen we de auto kwamen brengen.

R. Haenen

10
Aftersales

Review

Punctuele en altijd vriendelijke dienstverlening

I.M.J. de Looy

8
Aftersales

Review

Attent adequaat

HONCOOP

10
Aftersales

Review

De ontvangst was prettig; flexibele opstelling in het maken van een afspraak (en het ophalen van de gerepareerde auto) en een fantastische leenauto meegekregen!!

C.C.W. Rinia van Nauta

10
Aftersales

Review

Tot nu toe is alles tot volle tevredenheid geregeld.

J. Medeiros

8
Aftersales

Review

Zeer vakkundig en behulpzaam pwrsoneel

J. Kroon

10
Aftersales

Review

Zeer klant vriendelijk !!

R. van der Hulst

10
Aftersales

Review

Vriendelijk en betrouwbaar

A. Klomp

10
Aftersales

Review

Geen klachten en goede service

N. Nobbe

8
Aftersales

Review

De service is altijd uitstekend. Het enige dat mij zeer stoort, zijn de prijzen die in rekening gebracht worden. Ik overweeg sterk naar een niet-dealer over te stappen.dan was ik aanmerkelijk goedkoper uit geweest. Er zijn in deze branche steeds meer vakgarages, die voor een veel lager bedrag dezelfde werkzaamheden uitvoert.Ik heb deze reactie ook van anderen gehoord. Je prijst jezelf uit de markt.

P.F.C. Kroese

10
Aftersales

Review

Snelle bandenwisseling – aangenaam verblijf met koffie en een vriendelijk woord.

E.J. van der Meer

10
Aftersales

Review

Leuk geholpen reparatie snel klaar niks meer van de schade te zien

R. Bleeker

10
Aftersales

Review

Goed

TH.J. Nagengast

10
Aftersales

Review

Zeer goed, monteur was bereid na sluitingstijd te blijven, men bracht en haalde mij, maar ik kan niet oordelen over de kwaliteit en noodzaak van het werk, vandaar : neutraal.

Review via Renault.nl

8
Aftersales

Review

Prima garage prima ontvangst

I.P.G. de Groot

8
Aftersales

Review

Vertrouwd

W. Slui

8
Aftersales

Review

Correct, servicegericht en betrokken

A.C. Kleij - Heeremans

10
Aftersales

Review

Mijn auto is opgehaald in Amsterdam ZO Top. De auto is zeer snel gerepareerd. De kosten zoals afgesproken! Uitstekend!

A.W.M. Rotteveel

10
Aftersales

Review

Probleem prima opgelost. Snel en vakkundig

C. Serna Perez

10
Aftersales

Review

All was good for the summer check and reparation of small things. But then when I picked up the car the horn was not working, somehow this slipped the summer check.

L.P. Veen

8
Aftersales

Review

Zoals altijd, gewoon goed. Transparant, heldere communicatie

P.A.C. Bierman

8
Aftersales

Review

Er wordt geluisterd naar de klant. Men is vriendelijk en attent

R. Snijder

6
Aftersales

Review

Ik schrok van de erg hoge prijzen. Accu €190,–. De duurste op internet voor mijn type duster was € 120,– wasRuitensproeier pomp €46,–. De duurste op internet was €18,– ex btw. Bij de vraag of het probleem is opgelost kan ik eigenlijk nog geen antwoord geven omdat ik nog met het probleem naar de garage moet.

F. Streijl

8
Aftersales

Review

EGR klep vervangen, de Master met auto-ambulance opgehaald, bij garage uitgelezen bleek deze dicht te zitten. Zij hadden direct gebeld, voor prijsopgave. Na toestemming bleek hij de volgende dag ‘s-middags al klaar te zijn. Mij opgehaald en kon direct weer over de auto beschikken. Is aangepaste auto wegens handicap, dank voor het mede begrip en snelle service.

G. van Berkum

10
Aftersales

Review

Vriendelijk, kundig

M. van Heijst

8
Aftersales

Review

Een aantal weken geleden heb ik onze Renault Clio laten maken vanwege schade. De auto had ik tweede maanden hiervoor bij Renault Nieuwendijk gekocht. Bij de koop werd er aangeven de spoiler die beschadigd was met een stift te maskeren. Later toen ik de Clio voor de schadereparatie weg bracht, gaf de medewerker aan dat van de kleur die de Clio had geen stift was en dat ze de spoiler wel mee zouden spuiten. Bij het ophalen van de auto. Was de spoiler alsnog met stift gemaskeerd. Er werd aan geven dat ik pech had dat veel klanten dezelfde kleur auto hadden. Ik was zeer teleurgesteld in het feit dat ik hier niet eerder overingelicht ben. Het resultaat is er ook niet mooier op geworden. Bovenstaande steld mij teleur. Ik was namelijk wel tevreden hoe de schade hersteld was. Ook bij eerdere bezoeken was ik tevreden over de werkzaamheden die uitgevoerd waren.

F.H. Helsloot

10
Aftersales

Review

Goede service. Prima bedrijf.

J. Zandvoort

10
Aftersales

Review

Maken van de afspraak verloopt altijd heel plezierig. De uitgevoerde werkzaamheden zijn prima en worden bij ophalen van de auto ook uitgebreid toegelicht.

M.G. Versteeg

8
Aftersales

Review

Leuk team, wil graag behulpzaam zijn.

S. Beke

10
Aftersales

Review

Vriendelijke ontvangst top medewerkers, koffie kan beter 🙂

J.D. van Groningen

10
Aftersales

Review

Zeer prettige ontvangst, en uitstekende service, en prima koffie

B.J.C. de Rooij

8
Aftersales

Review

Vriendelijk en correct

H.J.B. Nijmands

10
Aftersales

Review

Heel vriendelijk en behulpzaam

J. Hoppe

10
Aftersales

Review

Zeer vriendelijk ontvangst. Duidelijke oplossing gegeven voor het probleem. Snelle afspraak gemaakt. Goed op de hoogte gehouden van de bestelling onderdeel. Goede afhandeling met taxateur en verzekering! Uiterst tevreden!

J. Sessink

8
Aftersales

Review

Op zich prima. Er werd duidelijk gecommuniceerd, gebeld en een prijsopgave gegeven toen er toch wat gerepareerd moest worden voor de APK. De auto was gewassen, keurig! Alleen mis ik het feit dat er tegenwoordig geen gratis vervangende auto meer is terwijl dit vroeger (lang geleden) wel het geval was, maar volgens mij is dit het algemene beleid van Nieuwendijk dus daar kan onze dealer niks aan doen.

P. Braamzeel

10
Aftersales

Review

Een zeer goede ervaring.

S. Huisman

8
Aftersales

Review

Vriendelijke en vakbekwame mensen.

Review via Renault.nl

10
Aftersales

Review

APK en airco onderhoud snel en goed uitgevoerd.

Review via Renault.nl

10
Aftersales

Review

Het bezoek was banden wissel.

B.J.M. Evenhuis

10
Aftersales

Review

Najaar 2016 probleem met raam linkervoorportier, naar tevredenheid opgelost, echter er bleef rammel in portier. Mei 2017 groot onderhoud, distributie-riem en apk. Heb aangegeven van rammel in portier en dit is nagekeken, men kon echter niets vinden en er werd gezegd als het er nog is, kom gerust terug. Echter tot mijn verbazing is de rammel weg….iedereen blij….

M.B. Sprenkeling

6
Aftersales

Review

Ik vindt het raar dat mijn Renault link ge-update moet worden en dat ik daar voor moet betalen is bij de verkoop auto nooit verteld ik moet daar dan weer wachten ze zeiden 45 min duurde 1 1/2 uur daar wordt ik niet vrolijk van en lichter in mijn portemonnee

M.J. Hoefkens

10
Aftersales

Review

Correct vlot en volgens afspraak verlopen.

P. den Ouden

8
Aftersales

Review

Vakkundig en vriendelijk. Goede koffie!

J. de Mos

10
Aftersales

Review

Allervriendelijkst, voorkomend en helpend

A. Vreugdenhil Vertalingen

10
Aftersales

Review

Vriendelijk, transparant, vakkundig, betrouwbaar

A. Versteeg

10
Aftersales

Review

Vriendelijke mensen…

A. Koldijk - Paardekooper

10
Aftersales

Review

Ze hebben het probleem met mijn bijna 14 jaar oude Espace netjes en zonder veel extra kosten opgelost

J.M. Visscher

10
Aftersales

Review

Prettige ontvangst, twizy stond klaar, heldere uitleg over hetgeen gedaan moest worden. Dik tevreden!

W.J. Kornmann

10
Aftersales

Review

Tevreden

G. van Toorenburg

10
Aftersales

Review

Personeel is altijd zeer vriendelijk, hulpvaardig en deskundig. Ik ben zeer tevreden over de garage.

Review via Renault.nl

10
Aftersales

Review

Wordt altijd goed en correct geholpen. Vooraf duidelijkheid over uit te voeren werkzaamheden. Accurate inschattingen van de te verwachten kosten. Uitgevoerde onderhoud en reparaties worden altijd uitvoerig toegelicht.

E.J. van Wijk

10
Aftersales

Review

Actie prima, vriendelijk en prima uitleg en behandeling

A.L. van Slee

10
Aftersales

Review

Uiterst vriendelijke en hulpvaardige ontvangst en lekkere koffie.

I. van Roekel

6
Aftersales

Review

Ik vond de ontvangst onpersoonlijk en ik werd meteen gepushed een Renault plus pas af te sluiten. Dit heb ik als zeer onprettig ervaren.

A. Leen

10
Aftersales

Review

Aardig personeel en goed voorgelicht

A.A. Kroeze

10
Aftersales

Review

Prima service!

A.A.M. Eweg

10
Aftersales

Review

Snel en goed afgehandeld met uiterst vriendelijke balie medewerker

J. Windhorst

6
Aftersales

Review

Lastig te beantwoorden op het moment dat je op vakantie bent en de laatste 400 km hebt afgelegd met vervangend vervoer.

J. Verbeek

10
Aftersales

Review

Perfecte zaak!

J.P. Barry

8
Aftersales

Review

Tevreden

M. Kalter

8
Aftersales

Review

Goed geholpen en duidelijke uitleg

P.M. Bergen

10
Aftersales

Review

Ik ben al meer dan 40 jaar klant, dus zeer tevreden

R. Sernee

8
Aftersales

Review

Geen commentaar

Review via Renault.nl

10
Aftersales

Review

Top!

H. Medik

6
Aftersales

Review

Redelijk goed, de vragen die ik had werden duidelijk beantwoord en sommigen naar tevredenheid.

P.F.H. van Zutphen

8
Aftersales

Review

Prima, snel en accuraat.

E.F. Verheijen

10
Aftersales

Review

De medewerkers aan de balie Patrick, Tijmen en Rowena zijn super behulpzaam en staat altijd voor je klaar. Ook de verkoopafdeling moet ik een compliment geven, ze vragen altijd hoe het gaat en bieden koffie of thee aan. Super service!

H. Wagterveld

8
Aftersales

Review

Op 3 mei jl. is de distributieriem vervangen. Enkele dagen later bleek de cruise control niet meer te werken. Bij telefonisch contact daarover werd mij meegedeeld, dat deze storing absoluut niets te maken kon hebben met de uitgevoerde vervanging. Op 12 mei is er diagnose uitgevoerd op de storing aan de cruise control. Een ‘reset’ heeft het probleem verholpen. Er is mij uitgelegd, dat de storing mogelijk het gevolg van een kortsluiting aan bedrading is geweest. Het lijkt mij dan toch wel zeer waarschijnlijk, dat dat tijdens de werkzaamheden op 3 mei is gebeurd en dat ik ten onrechte €46 voor diagnose en reset van de cruise control heb betaald.

J.C.M. Hofstra

8
Aftersales

Review

Ik was er voor een bandenwissel (Winter naar zomer) en dat lijkt mij niet een heel ingewikkelde klus, vandaar dat ik daar niet veel over kan zeggen. Bij geadviseerde (preventieve) reparaties of vervanging ontbreekt het mij aan technische kennis om te beoordelen of het echt nodig was. Daar moet ik maar op vertrouwen.Wel: ik word altijd vriendelijk bejegend, ik kan er desgewenst werken als ik wacht en er is lekkere koffie.

Review via Renault.nl

8
Aftersales

Review

Goed. Duidelijke communicatie en geen verrassingen

G. van Looij

10
Aftersales

Review

Mijn Renault niet bij Nieuwendijk gekocht maar was zeer welkom voor onderhoud en garantie. Prima bedrijf met vriendelijk personeel.

J.D.S. de Vries

8
Aftersales

Review

Mijn laatste ervaring was niet echt positief ik had een lakstift gekocht en gepind maar kreeg een paar weken later een herinnering omdat ik nog niet betaald zou hebben op zich kan dat gebeuren maar dit was de tweede keer dat dit gebeurde overigens bij een andere betaling dus een klein beetje slordig

J.C. de Haas

10
Aftersales

Review

Prima

A. Wiltenburg - van der Molen

8
Aftersales

Review

Het ging alleen om winterbanden wissel. Ik moest dit keer wel erg lang wachten. Het is over het algemeen een prettig bedrijf met hartelijkpersoneel.

A. Batenburg

8
Aftersales

Review

Als of je thuis komt

G.M. Bartling

10
Aftersales

Review

Prettige ontvangst, duidelijke uitleg wat er gaat gebeuren, telefonisch kontakt tijdens de werkzaamheden en bij ophalen autoverantwoording over de onderhoudsbeurt/APK

J. Hollander

8
Aftersales

Review

Vriendelijke ontvangst en begeleiding. Alleen jammer dat ik pas een dag later de auto kon ophalen dan gepland. (uitval monteur)

P.T. van der Schilden

8
Aftersales

Review

Prima

C.J. Zweistra

10
Aftersales

Review

Goed bedrijf

E. Scheeper

10
Aftersales

Review

Persoonlijke aandacht. Goede informatie. Moest wel wat lang wachten aan de balie i.v.m. een andere klant. Een leenfiets mee is erg handig.

E.W. Bruijn

8
Aftersales

Review

De laatste keer betrof een APK en het oplossen van een rammel. Het laatste bleek een losse stabilisatorstang te betreffen. Prima opgelost. Het bevreemdt mij wel dat dat onderdeel in een betrekkelijk jonge auto los kan komen te zitten.

J. Prins

10
Aftersales

Review

Mijn wensen zijn in de werkplaats behandeld. Alles is oke, ook nog even een na hulp voor een bepaald systeem. Alleen moet ik nog verder gaan met de hulp – via mijn kleinzoon – om de Tomtom te updaten. De chef heeft hiervoor zijn hulp aangeboden. Verder prima.

N Wagenaar

10
Aftersales

Review

Al 25 jaar tevreden klant

Review via Renault.nl

10
Aftersales

Review

Een bijzonder hartelijke ontvangst. Deze mensen weten waar de klant zijn behoeftes liggen. Chappeu

A.G. Akkerman

10
Aftersales

Review

Prima service. Er was een extra reparatie nodig: werd daar over gebeld met prijsopgave. Kon op verzoek de auto eerder ophalen.

E. Jacob

10
Aftersales

Review

Ervaring was goed, maar deze enquete richt zich teveel op suggestieve vragen…

H.J.W. Keeris

10
Aftersales

Review

Fijne ontvangst, heel voorkomend behandeld.

J.M. Boelhouwer

8
Aftersales

Review

Heel vriendelijk en een snelle afwerking.

J.T.C. Leliveld

10
Aftersales

Review

Mijn bobine was stuk garage gebeld om 14oo. Auto werd opgehaald. Om 17oo uur kon ik de auto weer ophalen. Prima geregeld

P. Gabes

10
Aftersales

Review

Ik heb nog nooit een dealer meegemaakt die zo betrokken is bij haar klanten en het is niet de eerste auto waar ik in rij

Review via Renault.nl

8
Aftersales

Review

Klantvriendelijk, behulpzaam.

Review via Renault.nl

10
Aftersales

Review

Prima service

F.J. Schipper

10
Aftersales

Review

Keurig ontvangen. Lekker koffie gedronken, krantje gelezen en in die tussentijd werd de auto onder handen genomen voor de 30000 km-beurt. Keurig in de afgesproken tijd.

W.M.F. Boter

10
Aftersales

Review

Dit keer was ik er alleen om de winterbanden te laten verwisselen. Maar even koffie of thee drinken en je mail bekijken is ook niet slecht!

E.P. van den Berg

8
Aftersales

Review

Pesoonlijk, correct en vakkundig

C. Bouwer

10
Aftersales

Review

Zeer goede ontvangst en duidelijke uitleg over de werkzaamheden

G. Hattum

8
Aftersales

Review

Snel en vakkundig geholpen met tussendoor een update van de status van de reparatie.

G. Verdoes

8
Aftersales

Review

Helder en communiceert goed.

Review via Renault.nl

8
Aftersales

Review

Eenmalig wegens hulp onderweg. Normaal Hoofddorp mijn dealer. Goed dus

Review via Renault.nl

10
Aftersales

Review

Prettig en snel kon gewoon op mijn auto wachten tot hij klaar was. Plus de koffie is altijd lekker.

O. van der Starre

10
Aftersales

Review

Altijd vriendelijk en de aangegeven tijd van de afspraak klopt altijd of is zelfs korter.

I.M.J.L. van Dongen

10
Aftersales

Review

Goed

Jan van Berkel

10
Aftersales

Review

Bandenwissel van winter naar zomerbanden. Goede service, zeer behulpzaam en vriendelijk personeel.

J. Stroomer

10
Aftersales

Review

Mijn Renault Espace gaf op Schiphol een foutmelding ‘remmen defect’ Renault Route Service gebeld en binnen 30 minuten was Renault Nieuwendijk (Hoofddorp) bij me om de remvloeistof bij te vullen en te controleren. In de garage bleek een remleiding aan vervanging toe. Zonder kosten werden wij door Renault Nieuwendijk naar Bergen aan Zee gebracht, toch zo’n 50Km ver, ‘service mijnheer, mevrouw’ 2 dagen later kon ik mijn auto weer ophalen. wat mij betreft is dit niet ‘service’ maar ‘ONGEKENDE SERVICE’ met hoofdletters!!!

J. Stroomer

10
Aftersales

Review

Mijn Renault Espace gaf op Schiphol een foutmelding “remmen defect” Renault Route Service gebeld en binnen 30 minuten was Renault Nieuwendijk (Hoofddorp) bij me om de remvloeistof bij te vullen en te controleren. In de garage bleek een remleiding aan vervanging toe. Zonder kosten werden wij door Renault Nieuwendijk naar Bergen aan Zee gebracht, toch zo’n 50Km ver,”service mijnheer, mevrouw” 2 dagen later kon ik mijn auto weer ophalen. wat mij betreft is dit niet “service” maar “ONGEKENDE SERVICE” met hoofdletters !!!

Jenny van Tilborg

10
Aftersales

Review

Heel goede service. Geen vaste klant maar wel meteen geholpen. Er werd gezorgd voor vervangend vervoer en de auto is volgens afspraak gemaakt. Nogmaals dank.

Steye Kalma

10
Aftersales

Review

Bodemplaat van mijn alfa 159 hing los. Even gebeld, kon direct langskomen. Auto werd op de brug gezet, even gecontroleerd, plaat is direct vastgezet en kon weer verder. Snel en goed geholpen, aardige monteur, goede service en ook nog kosteloos. Ik kom zeker terug.

rutten

10
Aftersales

Review

dit bericht is een 100 waard, goede service en raad ,je word er goed en vriendelijk behandeld, ze denken ook goed met je mee als het langer gaat duren word je gewaarschuwd, als er meer kosten aan verbonden zijn onverwacht, zodat je mee kan beslissen wat er gedaan moet worden en er niet een idiote rekening onder je neus. Prima personeel vind je niet vaak meer

Ton

8
Aftersales

Review

Heldere communicatie, gemaakte afspraken worden goed nagekomen en er is -gratis- vervangend vervoer beschikbaar. Thumbs up!

Mw. Kershof

10
Aftersales

Review

Waarom jullie mij niet meer in de garage zien? Het ligt niet aan jullie of de garage. Ik ben zeer tevreden over Renault Nieuwendijk. Ik heb sinds een half jaar een relatie met een automonteur en hij heeft mijn auto gekeurd. Dat is de reden.

Albert Jol

8
Aftersales

Review

Geachte medewerker van Renault, Afgelopen vrijdag (5 januari) heb ik mijn Renault Megane 50-ZXD-1 naar de dealer in Hillegom gebracht voor de APK en een probleem met de boordcomputer. Bij het afhalen was de auto zelfs gewassen. Mijn complimenten hierover. Aan mijn zonneklep hing een formulier met de vraag om het bezoek aan de dealer te beoordelen. Bij deze dan: Aanvankelijk dacht ik dat de beoordeling een dikke 10 zou worden, maar ‘s avonds bleek mijn verlichting niet meer op automatisch te staan, waardoor ik een tijdje in de schemer zonder licht aan heb gereden. Ik heb hier in het verleden al een opmerking over gemaakt tegen de dealer: Ik begrijp dat men in de garage de verlichting uit wil hebben, maar als de verlichting op ‘automatisch’ stond, zet deze dan weer terug op automatisch! Dit is mijns inziens een belangrijk aandachtspunt. Een tweede opmerking: Het ingebouwde Carminat-systeem herstart vaak, soms wel 3x achterelkaar. De dealer heeft het systeem spanningsloos gemaakt om zo een harde reset te veroorzaken. Dit heeft echter het euvel NIET verholpen. Ik wil hier geenszins het werkplaatspersoneel mee beschuldigen, maar wèl Renault in het algemeen. Als op deze fout geGoogeld wordt dan blijk ik niet de enige met dit probleem te zijn. Mijns inziens dient Renault Nederland zich over dit probleem te buigen en dit door de maker (TomTom?) op te laten lossen! Tot hiertoe mijn beoordeling. Albert Jol

Hogervorst

6
Aftersales

Review

nav de onderhoudsbeurt onlangs het volgende: 1. banden zijn bij jullie een slordige 170euro duurder dan bij de fastfitter. dat verschil is (voor mij) te groot. 2. actief aan de balie bedelen om een 9 of 10 omdat ‘frankrijk’ lager dan dat niet als voldoende telt + de flyer aan de spiegel over ‘review met een 9 of 10’ is echt too much. zeker als je vervolgens opde website ‘pocht’ met een 8,9 als gemiddelde klantbeoordeling. en is dat naar NL standaard op de schaal 1-10, of naar de Franse met de schaal 9-10? natuurlijk is de auto weer prima in orde, maar het voelde toch niet goed….

Herman Zantinge

10
Aftersales

Review

Het mankement aan mijn Renault Scenic was het ophopen van water in de achterklep. De receptionist reparatie van Renault Bierman in Noordwijk wist niet wat te doen en haalde zijn schouders op. Enige tijd daarna Renault Nieuwendijk in Hillegom bezocht. Geholpen door Service adviseur DENNIS LANGE. Hij stelde voor even naar de auto te lopen en constateerde de oorzaak. De afvooer was dicht. Terplekke verholpen. ‘Service meneer, tot de volgende keer’. De warme douche is voor de heer DENNIS LANGE van Renault Nieuwendijk.

Paul Sabel

10
Aftersales

Review

Hartelijk dank voor het vastzetten van mijn kentekenplaat op mijn motor. En dit als ‘service’, terwijl ik toch geen klant ben en er met nota bene met een motor stond. Wat een vriendelijk personeel, heel klantgericht, kortom een 10 voor de service. BEDANKT. Paul.

Margreet

10
Aftersales

Review

Wat ben ik fantastisch geholpen door deze dealer…. Was helemaal onthand met reparatie Renault Clio… Werd door Dré steeds op de hoogte gehouden van de gehele reparatie na een stomme aanrijding!!! Hartelijk dank daarvoor!!!

Gert Dacia Logan

8
Aftersales

Review

De afspraak verliep volgens afspraak. Op de hoogte gebracht van wat extra kosten, die konden vervolgens gelijk worden afgehandeld. Verlopen aktie, geen probleem, we konden er gewoon van profiteren. Nette ontvangst bij brengen en halen. Zorgeloos weer een jaar de weg op !

Hoogeveen

10
Aftersales

Review

Ik heb de distributieriem van mijn Megane III laten vervangen bij Nieuwendijk Aalsmeer. Zij hebben dit prima gedaan en mij bij een (niet gerelateerde) klacht daarna ook prima geholpen. Ik kreeg zelfs gratis een leenauto mee. Kortom: Zeer bekwaam personeel, goede service, erg klantvriendelijk. Prima!

M. Bras

10
Aftersales

Review

Afgelopen week geweest voor een kleine reparatie. Wederom fantastisch en snel geholpen met een uitstekende service. Het was meteen weer duidelijk waarom we onz auto hier hebben gekocht en in onderhoud hebben.

R.J. Mulder

10
Aftersales

Review

Beste medewerkers, Ik ben 100% tevreden over de grote onderhoudsbeurt en APK-keuring aan onze Dacia! Geen onnodige zaken opgedrongen, technisch weer prima in orde en de auto schoon van buiten en van binnen weer opgeleverd. Een ‘10 voor aanbeveling’ (zoals op de kaart staat), maar geen idee hoe U dat precies bedoelt. Wat ons betreft: Goede feestdagen en tot volgend jaar. Met vriendelijke groet, R.J.Mulder

A.D.C. Nooy

10
Aftersales

Review

Ik ben een heel tevreden klant. De snelle service van de reparaties, mail bij overzicht kosten reparaties, correcte behandeling. Dank.

E.G Wolderling

10
Aftersales

Review

Geachte medewerkers van garage Nieuwendijk, Ik ben erg tevreden op de manier waarop ik door u allen geholpen ben toen ik een afspraak wilde maken voor het onderhoud van mijn Renault Clio. Ook de mail waarin de kosten voor de onderhoudsbeurt waren vermeld vond ik uitstekend. Met vriedelijke groet, Ester Wolderling.

A.J. Vd Putten

10
Aftersales

Review

Het service onderhoud is prima uitgevoerd en de extra werkzaamheden en kosten van onderdelen zijn gecommuniceerd. Ik ben zeer tevreden.

I.M.A. Ketwaru

10
Aftersales

Review

Een Koning ben ik niet en kan ik ook niet worden, maar autobedrijf Nieuwendijk Uithoorn gaf mij wel het gevoel van een ‘Koning’

M. Brouwer

10
Aftersales

Review

Goede service, vriendelijk personeel, meedenken, vervanging accu op afgesproken tijdstip. Ik ben helemaal tevreden. Ga zo door! Vriendelijke groet, Marjon Brouwer

A.T.M. Meijer

10
Aftersales

Review

Allen maar lof over het eindresultaat, communicatie en totale afhandeling. Ben eigenlijk niet anders gewent van Nieuwendijk…..

J. Langeveld

10
Aftersales

Review

Excellente service, veel beter dan je zou verwachten, erg tevreden!

Jos Dijkstra

10
Aftersales

Review

Dank voor de snelle service (vervangen aandrijfriem) en de meevallende nota. Leuk mee te maken dat een kortere reparatietijd in de mindere (lagere) kosten wordt gedeeld met de klant. u heeft er wat mij betreft een tevreden klant erbij.

R.W.H. Besten

10
Aftersales

Review

Beste lezer, Ik ben eigenlijk altijd heel tevreden over jullie service. Het feit dat werd aangegeven dat een beurt nog niet nodig was scheelde mij veel geld en daarom heb ik een andere reparatie ook direct laten doen. Vertrouwen komt te voet en gaat te paard, maar zo hou ik er vertrouwen in. Kortom, goed gedaan. Vriendelijke groet van René Besten

Wijnands

10
Aftersales

Review

Ik vindt het bij jullie echt klantvriendelijk. Leuk behandeld, nog een klein probleempje opgelost kortom mijn dealer.

B. van Tienhoven

8
Aftersales

Review

Duidelijke afspraken vooraf, geen verrassingen achteraf zowel qua prijs als tijd. Afspraak maken is gemakkelijk. Afspraak werd wel incorrect bevestigd, maar werd na reactie snel en op vriendelijke toon hersteld.

R. van den Hoek

10
Aftersales

Review

Service, klantgerichtheid, hulpzaamheid, uitstraling en snelheid. De medewerkers staan je snel te woord, snelle service omtrent het probleem, keurige afwikkeling van het gehele verhaal.

S.M. Adamowicz